Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nawiązując do mojego poprzedniego tematu http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=278206 udało mi się poradzić z tematem mianowicie zaślepiłem tą dyszę idącą od filterka przy elektrozaworze i zadziałało ucieszony wsiadam i samochód płynnie przyspiesza bardzo żwawy i w ogóle ale pod pełnym obciążeniem coś tak jak by słabiej wcześniej było lepiej przed tymi problemami podłączam pod kompa i wyniki są za dobre.

 

Mianowicie wcześniej ciśnienie turbo miałem 2200 - do 2300 teraz pod max obciążeniem trzyma cały czas 2450 - 2500 co dla mojej turbinki chyba za dużo czy się mylę ? tylko dlaczego przy lepszych parametrach odczuwam mniej mocy ?

 

Czy przywrócenie oryginalnej mapy coś pomoże ? da się to jakoś samemu zrobić ?

 

 

P.S - osoba która robiła mi mapę jest na ten moment nie osiągalna

Opublikowano

Dzisiaj kolejny dzień walki, zrobiłem test ze strzykawką i po zaciągnięciu podciśnienia sztanga wraca na swoje miejsce a podciśnienie ze strzykawki schodzi czy to znaczy że gruszka do wymiany ?

Czy może tak ma być i ma schodzić ?

 

Proszę o pomoc niech ktoś się coś wypowie

 

 

 

Filmik ( test robiony na małej strzykawce, przy dużej sztanga dochodzi do końca bez problemu ale za to momentalnie schodzi z niej powietrze w małej strzykawce schodzi ale wolniej )

 

https://www.youtube.com/watch?v=50ybavcpX04

Opublikowano

Kolejny staszek...

 

Chlopie, powiedz mi po co pchasz lapy w cos, co nie masz pojecia jak dziala, jakie sa zasady dzialania, nie masz pojecia co do czego sluzy ani nawet w jakich jednostkach operujesz?

 

Dysza od filterka zatkana? Gratuluje pomyslu. Test strzykawka? Super, tylko ze nie docieraja widze wyniki... "lepsze wyniki" - skad wniosek ze lepsze skoro nawet nie wiesz co to za wartosci i czego dotycza?

 

Podpowiem ci tylko tyle - cisnienie doladowania to nie zabawka, a mocy od tego nie przybywa, a jak jest za duze, to wrecz ubywa.

A teraz daj to auto komus, kto ogarnia.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Zamiast coś doradzić to nic konkretnego nie powiedziałeś.

Byłem u mechanika to potrafił mi tylko sprawdzić szczelność gruszki powiedział że szczelna. Resztę ja mu musiałem tłumaczyć bo twierdził że sztanga od zmiennej geometrii nie musi się ruszać na postoju ( co jest bzdurą ) i powiedział że trzeba by było sprawdzić turbo, no wszystko fajnie tylko ja wiem że turbo na 100 % jest sprawne bo to się coś po robiło od tej mojej zabawy z zaworkami ( postaram się kupić jeszcze jeden tym razem używkę i zobaczę czy też tak będzie )

Czy może być to wina zaworka ? dlaczego jak ta dysza nie jest zatkana to w ogóle nie działa ?

 

 

Tak to wygląda w INPIE czyli twoim zdaniem czym wyższy "Laudendruck" tym mniej mocy czy coś źle zrozumiałem ? :

 

https://www.youtube.com/watch?v=YCOvW9UTF5A

 

 

 

 

P.S - nie jestem żadnym mechanikiem czy znawcą po prostu spanikowałem bo stało się to w sumie nie wiadomo od czego. I bez nienawiści proszę :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.