Skocz do zawartości

E46 - pompa paliwa, 2 czy 1 wąż?


ozzmozz

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, pytanie mam do Was.

W pompie paliwa tej pod kanapą od strony pasażera jest wtyczka z zasilaniem, jeden króciec zagięty i jeden króciec pionowy. U mnie podpięte jest oczywiście zasilanie i wąż na opasce do tego zagiętego króćca, natomiast ten pionowy jest "wolny", otwarty, niczym nie zaślepiony i popuszcza paliwo od góry na obudowę pompy - śmierdziało paliwem w środku i dlatego szukałem przyczyny. Szukałem na około jakiegoś wolnego węża czy czegokolwiek co by wskazywało że coś powinno być w ten króciec wpięte, ale nic nie znalazłem. Nawet opaski zaciskowej ani nic co by świadczyło, że tam coś powinno być wpięte. Stąd moje pytanie do was - czy tak powinno być? Goglowałem trochę i ktoś zadał podobne pytanie na forum, jednak nie było żadnej odpowiedzi.

Sprawa pilna z uwagi na wakacyjny wyjazd.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób zdjęcie.

Chyba każdy E46 ma tą samą pompę.

Kątowy jest otwarty i ma węża. Ten co idzie do góry ma być zaślepiony wygląda, że się rozwalił koszyk. Zrób zdjęcia jak coś to mam swój stary zestaw na sprzedaż, bo zmieniłem koszyk i pompę pod wersję na 500km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.