Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, pytanie mam do Was.

W pompie paliwa tej pod kanapą od strony pasażera jest wtyczka z zasilaniem, jeden króciec zagięty i jeden króciec pionowy. U mnie podpięte jest oczywiście zasilanie i wąż na opasce do tego zagiętego króćca, natomiast ten pionowy jest "wolny", otwarty, niczym nie zaślepiony i popuszcza paliwo od góry na obudowę pompy - śmierdziało paliwem w środku i dlatego szukałem przyczyny. Szukałem na około jakiegoś wolnego węża czy czegokolwiek co by wskazywało że coś powinno być w ten króciec wpięte, ale nic nie znalazłem. Nawet opaski zaciskowej ani nic co by świadczyło, że tam coś powinno być wpięte. Stąd moje pytanie do was - czy tak powinno być? Goglowałem trochę i ktoś zadał podobne pytanie na forum, jednak nie było żadnej odpowiedzi.

Sprawa pilna z uwagi na wakacyjny wyjazd.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Zrób zdjęcie.

Chyba każdy E46 ma tą samą pompę.

Kątowy jest otwarty i ma węża. Ten co idzie do góry ma być zaślepiony wygląda, że się rozwalił koszyk. Zrób zdjęcia jak coś to mam swój stary zestaw na sprzedaż, bo zmieniłem koszyk i pompę pod wersję na 500km

Opublikowano
Dzięki za info @scealfada16 - zaślepiłem dziada, a wymiana po wakacyjnej podróży. Jeśli możesz, to wyślij mi PM z ceną jaka Cię interesuje za Twój stary zestaw. Pozdrawiam.
Opublikowano
Już sprzedałem. Jak po zaślepieniu nie masz wycieków i wszystko jest ok, to osobiście bym olał temat, lub polował za grosze na jakiś koszyk. Koszyki są takie same dla wszystkich niezależnie od nadwozia o ile są do benzynowych silników nie wiem jak z ropniakami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.