Skocz do zawartości

E46 kluczyk akumulatorek


tracs2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam od jakiegoś miesiąca widziałem,że zasięg otwierania i zamykania auta zmalał tzn blisko auta trza było być by zamknął,otworzył a dodam używam tego klucza odkąd mam samochód a dzisiaj jest tak,że naciskam i nie reaguje... ale jak włoże do stacyjki przekręce na zapłon i poczekam tak z 10sekund i wyjmę to parę razy po tym zabiegu zamknie i otworzy..tak jak by się szybko trochę podładował

 

mam pytanie czy to wina będzie bateryjki w kluczyku? czy czegoś innego? dodam już zamówiłem sobie baterię Pansonica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baterię możesz sobie zamawiać, dowcip polega na tym, że:

- kluczyk jest klejony

- bateria (a raczej akumulatorek) jest lutowany

Więc bez rozcięcia kluczyka i przelutowania akusa nic nie zrobisz.

 

No i jak jeździsz na krótki dystanse to kluczyk nie ma się kiedy naładować.

U mnie auto ma 12 lat i dystans z jakiego się otwiera/zamyka to ok. 5m

 

Jak będziesz miał możliwość, to zostaw kluczyk w stacyjce na dłużej i sprawdź czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to coś mało 5m, na otwartej przestrzeni to jakies 15-20metrow albo i więcej, otwieram tak w upalne dni szyby z kluczyka aby wydmuchało rozgrzane powietrze....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz

Spróbujcie przyłożyć kluczyk do głowy

Nie wprowadzaj w błąd bo jak niskie IQ to nic nie pomoże

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbujcie przyłożyć kluczyk do głowy i otwórzcie auto, wzmaga to sygnał nawet z 50metrów otworzy się.

 

Sprawdziłem dzisiaj i to faktycznie działa :D Udało mi się złapać nawet ze 100-150m sygnał.

 

 

Co do kluczyka.. Cóż widać dlaczego twój diesel się psuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam dostałem się do akumulatorka w kluczyku i mój w kluczyku ma 3.30v a nowy 3.02 v czyli wypada ze akumulatorek jest okej..ale jak już rozebrałem to zapodam nowy

 

czyli albo wzmacniacz albo przekazniki

 

dziwne ze z pilota prawie zawsze da sie otworzyć klapę bagażnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam chyba wiem co jest przyczyną otoż.. po otwarciu kluczyka na baterii ori jest napięcie 3.20v więc bateria jak nowa.. natomiast na nowej ze sklepu 3.06V

 

więc kluczyk wygląda ok.. i tutaj jest haczyk :norty: bo pół neta przeczytałem i ludzie tez mieli bateria 3.20v... wymienili moduł komfortu..przekazniki potem...wzmacniacz antenowy.. wiązki kabli patrzyli.. i jak miał kaprys centralny tak miał dalej

 

co się okazuje.. :norty:

 

jedna osoba tak miała i wczoraj zrobiłem test..jeszcze raz otworzyłem kluczyk,włączyłem miernik i napięcie 3.20v wiec co niby jest grane :norty: otóż druga osoba przytrzymała mi miernik złączony do styków na płytce od baterii.. było ciągle 3.20 po odłożeniu miernika mimo,że jest 3.20 nie otwiera.. i

 

drugi raz złączyłem miernik do baterii.. bateria dalej parametry ma wzorowe ALE trzymając miernik złączony i NACISKAJĄC przycisk otwierania zamykania NAPIĘCIE SPADŁO DO 0,3V :norty:

 

A GDY AUTO ZACZĘŁO SIĘ OTWIERAĆ.. PRZEZ NP 5 MINUT DZIAŁAŁ CENTRALNY TO MIMO OTWIERANIA NAPIĘCIE SPADAŁO MAKS DO 2.90V 2.80V A Wtedy co nie chciał otworzyć do 0,3V :norty:

 

 

ale dla pewności wymienię w tyg akumulatorek w serwisie RTV bo niemieli czasu w tym tygodniu zakoduję i się zobaczy :norty:

 

Dodatkowo zauważyłem jeśli z kluczyka nie chce ani otworzyć ani zamknąć drzwi a wyjmę płytkę z kluczyka i złącze do niej miernik natychmiast po złączeniu miernika do styków od baterii.. centralny działa jak malina :norty: a bateria w mierniku ma około ponad 3v i podejrzewam,ze załączony miernik jeśli styknie się do punktów baterii.. pobudza tą baterię

 

i ot cały widz

 

ale pierw wymienię baterie :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam proszę o pomoc

 

póki co elektronik nie ma czasu..na dniach dopiero to zrobi ALE co zauważyłem:

 

jeśli dochodzę teraz z zamkniętym pilotem do aut nie otworzy drzwi ani nie zamknię(nie raz tylko klapę bagażnika otworzy)

 

natomiast jak rozciąłem kluczyk i wyjąłem płytkę to samo a teraz ciekawostka wziąłem zwykly miernik... włączyłem go i styknąłem do dwóch punktów baterii i jedna osoba trzymała miernik styknięty z baterią a ja próbowałem otworzyć drzwi i jaja takie... że z drugiego pokoju mi otwierało i zamykało non stop..

 

a bateria w mierniku chyba ma ponad 3v czy jest opcja,że miernik jakiś sygnał dawal to baterii i to ja pobudzało?

 

potem po odlożeniu miernika i odczekaniu 5minut już nic nie zamyka ani nie otwiera drzwi

 

 

i gdy znów styknąłem miernik do punktów baterii otwiera aż miło.. a dodam na baterii w mierniku jest 3.20v a jak nie chciało otworzyć to teraz nie zauważyłem spadu tylko do 2.80 poleciało i też nie otworzyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W żadnym mierniki nie powinno być napięcia na końcówkach. Bardziej zdaje mi się, że jest zaśniedziałe jakieś połączenie - styk między baterią a układem. Albo zimny lut - dotykając sondą miernika coś się wygina i styka poprawnie.

 

mycha dobrze radzi cos sie odlacza podczas naciskania, cos slabo styka, popraw luty przy bateri, tam pewnie jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z tym że:

mam dwa kluczyki, początkowo żaden nie działał.

Po rozebraniu i podładowaniu akumulatorków prądem stałym z zasilacza, oba działały ale tylko kilka dni.

Po ponownym podładowaniu to samo, kilka dni spokoju i znowu padały.

W końcu stwierdziłem że nie będę rozklejał kluczyka co kilka dni i wymieniłem w jednym z nich akumulator na nowy, ze sklepu batimex wg instrukcji z tego forum.

po wymianie przez 2 dni było pięknie - auto otwierało i zamykało się za każdym razem, zasięg około 10m

jednak po dwóch dniach kluczyk samoistnie przestał działać. Nie otwierał ani nie zamykał.

Pomyślałem że coś się odlutowało. Kiedy już szedłem do domu żeby zabrać się za rozebranie kluczyka, ku mojemu zdziwieniu auto się otwiera i zamyka.

Jednym słowem zamyka się i otwiera kiedy chce. Jak nie chce to tylko grotem. Mechanicznie centralny zamek działa wporządku.

Dodam że czasami przy otwieraniu i zamykaniu nie migają kierunki, mimo iż funkcja jest aktywna i przeważnie sygnalizacja jest.

Bagażnik otwiera się z pilota w 50% przypadków, reszta zamków tylko czasami.

Mam wrażenie że jest problem z ładowaniem się akumulatorka podczas jazdy, ale nie mam pojęcia jak to sprawdzić.

Czy akumulator jest ładowany indukcyjnie?

Jak sprawdzić czy stacyjka go ładuje?

Jeżdzę głównie trasy min 100km i zauważyłem że po odpaleniu i przejechaniu krótkiego odcinka po mieście i zgaszeniu zamek przeważnie działa, ale po przejechaniu dłużego odcinka już działać nie chce.

Brak mi już sił, bo centralny zamek to duże udogodnienie szczególnie jak się ma wiecznie zajęte ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.