Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam proszę o pilną pomoc zakupiłem jeszcze raz puszkę LM i sprawa ma sie tak chce to zrobić tak by ominąc bak lecz jest jedna nieprawidłowość otóż:

 

tutaj jest poradnik z bmw 330d:

 

http://zapodaj.net/a43ebfb1d190b.jpg.html

 

 

a tutaj jak wygląda w 320d

 

http://zapodaj.net/e4003e6041f89.jpg.html

 

jak widać w 320d tam gdzie pompa podprogowa jest f.paliwa(Zdjęcie z neta od 320d dałem i u mnie też tak jest) i już się komplikuje sprawa bo o ile niebieski przewód powrotny do baku jest wiec do niego się wpinam i druga końcówka przewodu do butelki ok...a co teraz z pompą podprogową?

 

http://zapodaj.net/c4adfff582454.jpg.html

Opublikowano
Wiesz co ? Kombinujesz jak koń pod górkę !

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Dobra już wiem układ jest identyczny 330d a 320d tylko zamieniona na czas czyszczenia wtryskiwaczy pompa z filtrem by paliwo z filtra nie ciekło :D

 

tak,że dzisiaj działamy a oto zestaw

 

Przewód 0.8

 

Filterek paliwa do diesla mały taki za 5zł

 

i podłączenie będzie wyglądało tak z przodu auta gdzie wychodzi pierwszy przewód od wtryskiwaczy do filtra paliwa to odpinam filter paliwa i wcisnę tam filterek to akurat jak coś to będzie filtrowanie przy samym wlocie już do głównego przewodu od wtrysków do drugiej końcówki filterka przezroczysty przewód i koniec tego przewodu połącze z pompą podprogową(można by było od razu zamiast filterka dać pompę podprogową tam w ten przewód gdzie był filtr paliwa ale jak będzie jakiś drobny syf to wyłapie dalej na końcu pompy podprogowej przewód podpinam a drugi koniec do zbiorniczka z LM i to samo nad pompą niebieski przewód powrotny odpinam i do zbiorniczka z LM i tyle

Opublikowano

Rozrysuj sobie na kartce jak ten obieg będzie wyglądał.

Pamiętaj aby nie zapowietrzyć i jak wszystko porozpinasz nie utopić się w paliwie co będzie pompować pompa paliwa

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

teraz zrob z 500km po tym zabiegu i zobacz odczyty

powinny sie jeszcze poprawić :norty:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Staszek brawo !

Założyłeś wątek i operację doprowadziłeś do końca, ale wątek nie jest klarowny więc sie weź w garść i dla przyszłych pokoleń ładnie to rozrysuj aby jakiś nowicjusz mógł się w tym wyznać .

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

na przykładzie 330d zapożyczone z bmw sport

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=146100

 

tylko,że też wszystkie nie widać dokładnie ale generalnie demontuje pompę podprogową i filtr paliwa całkowicie następnie filtra paliwa nigdzie już nie PODPINAMY tylko tam gdzie wchodził filtr paliwa w przewód na początku w kierunku jak koło przednie tam wpinamy pompę podprogową(zwrócić uwagę na przepływ paliwa) wtyczka od zasilania progowca ma być do przodu silnika.Następnie logiczne ze z drugiej strony progowca trzeba coś podpiąc więc podpinamy wężyk 0,8mm

 

http://zapodaj.net/0ba9e93a838b5.jpg.html jak widąć na dole pompa podprogowa do niej wężyk podpinamy i z niej na dół do zbiorniczka z preparatem LM a początek progowca tak jak pisałem podpięty tam gdzie filtr paliwa był i następnie nad pompą progową jest schowany niebieski przewód widać go na zdjęciu rozłączamy też opaskę tam gdzie wchodzi na niego przewód przezroczysty i drugą końcówkę do zbiorniczka z LM

 

 

Poradnik 330d z bmw sport jest jak najbardziej okej tylko,ze tam koleś na miejsce pompy podprogowej wpiął filtr paliwa i drugą końcówkę zaślepił by z filtra się paliwo nie wylało ale jak kto woli ja zrobiłem tak,że całkowicie zdemontowałem filter i podłączyłem jak opisałem.

 

Dodam po włożeniu skręcić złączki tzn pompę podprogową przykręcić i przewód który nachodzi z tyłu na pompę podprogową też bo idzie ciśnienie i wyskoczy.

 

no i tyle każdy robi na Własną odpowiedzialność

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.