Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. możesz wyjąć, napompować i zanurzyć w wodzie

2. można jedną

3. są dobre zamienniki z gwarancją za ułamek ceny

  • Odpowiedzi 227
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Moje siadało dopiero po kilku dniach postoju.

Nawet w wodzie trudno było dostrzec które miejsce przepuszcza.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć, ja też miałem problem z sporadycznym spuszczaniem jednej strony i wymiana poduszki pomogła.

Wczoraj, po kilku miesiącach od wymiany niestety dopadła mnie kolejna przykrość - auto opuszcza tył - obie strony. Rano wsiadam jest OK, ruszam i po krótkim czasie czuję że tył się opuścił. Zatrzymuję się, wyłączam zapłon, włączam i tył się dopompowuje.

Co to może być? Przekaźnik? Kompresor? Sterownik?


Pomocy! :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Podlacze sie pod post, w mojej f11 wyglada to tak :

dojade gdzies wylaczam zaplon wracam za 10 minut a jedna strona juz jest opuszczona ( zadnego komunikatu nie ma ) wlaczam silnim czekam moze minute podnosi sie i jest wszystko ok, chyba ze sie spiesze to podczas pierwszych kilkuset metrow samo sie podniesie. trzeba wymienic poduszke?

Opublikowano
Witam. U mnie też problem z zawieszeniem tylnym. Jedna strona opadła mi już drugi raz. Miesiąc temu pierwszy raz a dzisiaj znowu. Kody błędu zapewne zapisują się gdyż mechanik 2 tyg temu podłączał kompa i pytał czy nie miałem ostatnio problemów z zawieszeniem. Po szczytami błędów przez obd błąd P022ac. Dziwne ze przez miesiąc nic się nie działo. W sieci mnóstwo filmików jak wymienić poduchy. Czy w moim przypadku też to może być poducha?
Opublikowano
Mnie też właśnie dopadło :/ zamówiłem oryginał .. no trudno - za późno wpadłem na ten temat i zamienniki Arnott`a . BTW zauważyłem , że wszystkim siadają lewe poduchy ,hmm


5f1ec56fa9e4ca39med.jpg

 

Podobno wpływ na "siadanie" lewych poduch ma układ wydechowy który właśnie przebiega lewą stroną pojazdu



pzdr

 

A mnie poszła pierwsze prawa a teraz prawdopodobnie lewa ale nie jestem tego pewny bo powietrze zeszło z obydwóch stron i nawet napompować nie chce poradzicie coś?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wyjąc je i sprawdzić w wannie.

U mnie prawa, a po 2 miesiącach lewa...

Opublikowano
Wyjąc je i sprawdzić w wannie.

U mnie prawa, a po 2 miesiącach lewa...



Właśnie mnie to dotyczy 2 miesiące temu wymieniłem prawą ,ale była różnica bo siadała tylko prawa strona teraz zdechły obie strony. Kompresor pracuje ale [BAD] dalej leży.

Zaznaczę że przekaźnik w bagażniku ten zielony suchy.

Raz jak był na lewarku to kompresor nabił i podniósł ale jak lewarek popuściłem to zaraz zeszło powietrze.

Ciekawe to co o tym myślicie?


Jak najlepiej sprawdzić te miechy i przewody.

Jutro przychodzi miech jak to nie pomoże to będę musiał zdemontować kompresor tylko nie do końca wiem jak macie jakieś doświadczenia?

Opublikowano

Poduszki sprawdzone w wodzie są szczelne został kompresor jutro będę go demontował.

Przewody do poduszek raczej ok bo próbowałem w nie dmuchać i powietrze nie uciekało.

Opublikowano

Tak jak podejrzewałem kompresor. Oddałem dziś do regeneracji w Bielsku Białej koleś ma w garażu chyba 1000 takich kompresorów.

Przy mnie sprawdził ciśnienie bezpośrednio z pompy przed rozdzielaczem i było niecałe 2 bary.

Rozkręcił i stwierdził że cylinder ma delikatne ryski ale bez przetarć i jest ok.

Tłok i łożyskowanie też. Zostało uszczelnienie do wymiany i osuszacz.

Jeszcze dziś ma być gotowe w ramach wyjątku :8)

I co najważniejsze te zestawy naprawcze na allegro to ściema na tłoku jest pełne uszczelnienie bez zamka.

Koleś śmiał się z tego co sprzedają bo na pewno to nie jest takie co oryginał.

Cena ok 350 zł ale jeszcze napiszę dokładnie.

Po za tym kupiłem miech z rozpędu ale będzie wożony w bagażniku

http://allegro.pl/miech-poduszka-nivo-bmw-5-f10-f11-gt-f07-i6786481374.html

Opublikowano

U mnie taki sam objaw. Przysiad na lewej tylnej łapie. Nie zawsze, w zależności jak się poduszka ułożyła. W serwisie wycenili na 2100 pln (diagnoza: wymiana miecha). Koniec końców kupiłem ten :


http://allegro.pl/bmw-f11-gt-f07-poduszka-miech-tyl-gwar-24m-tylna-i7236048515.html?snapshot=MjAxOC0wNi0yNlQyMToxNTowNlo7YnV5ZXI7NTg2YzBmMzBjMzc3MGZjY2VkYmQ3NGQyN2VmOTU0N2JkNDExNTFkZGM0MTNiYTNjOWVkYmE5MDdkZmUwMGIxNg%3D%3D


Zdecydowałem się wymienić sam. Korzystałem tylko z rad kolegów z wcześniejszych postów (nie jestem mechanikiem i nigdy tego nie robiłem) oraz z tego tutoriala:



Cała wymiana trwała ok 45 min w hali garażowej :) Śmiga i ma się dobrze. Wysokość ta sama.


pzdr.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Jako że u mnie wystąpiły też problem z Poduszką a właściwie z prawą stronę auta ,zamówiłem nową poduszkę która niestety po niedługim czasie po prostu wystrzeliła. Nie była to oryginalna poduszka ale sprzedawca uznał błąd Fabryczny. Mechanik zamontował mi starą poduszkę. O dziwo Wszystko działało sprawnie przez dwa dni potem znów zacząłęło opuszczać Auto na jedną stronę. Po zamontowaniu nowej poduszki w to miejsce Auto stało obniżone o centymetr zależności do drugiej strony. Niestety na nowej poduszce również przepuszczał gdzieś była nieszczelność. Zakupiłem przewód z szybko złączka (z niemieckie strony internetowej) z drugiej strony za to z zaworem do pompowania kół. Przeciąłem przewód od kulejącej strony podłączyłem po sprawdzenie szczelności na wyjętej już poduszce okazało się że powietrze ucieka na samym Łączeniu.Bez demontażu poduszki z auto ciężko by było to sprawdzić. Wymieniłem złączka na nowo uszczelniłem gwint taśmę teflonową po zmontowaniu wszystko działa do tej pory. Koszt €6.50.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam taki przypadek z pneumatyką: od jakiegos czasu na postoju opadała lewa strona, do zera. Po odpaleniu napompowało i w trakcie jazdy ok. Wczoraj po postoju nie chciał dobić powietrza do lewej poduszki, prawą nabijał do maxa tak ze różnica wysokosci mierzona w nadkolu lewe prawe wynosiła ponad 10cm. Kompresor troche nabijał po czym sie wyłaczył. Auto stało krzywo, lawa strona niżej. Dziś po zdjeciu koła spryskałem poduche wodą z płynem do mycia naczyń i zero bombeków. Czyli poducha lewa ok. Zamieniłem na zaworze przewody niebieski z czerwonym i tym razem nabiło za dużo do lewego koła, prawe było o 10cm niżej lewe. To potwierdza ze lewa poducha jest ok. Ewidentnie blad w sterowaniu zaworem przy kompresorze. Wypiołem 2 razy wtyczkę na tym zaworze, zamieniłem przewody od poduszek na ori ustawienie, po odpaleniu poduchy ustawiły auto do równego i póki co po godzinnym postoju nic nie opada. Gdzie szukać przyczyny w nierównym sterowaniu poduszek? Zawór przy kompresorze? Sterownik po prawej stronie bagażnika? Lub są jeszcze jakieś inne zawory po drodze?
Opublikowano
Mam taki przypadek z pneumatyką: od jakiegos czasu na postoju opadała lewa strona, do zera. Po odpaleniu napompowało i w trakcie jazdy ok. Wczoraj po postoju nie chciał dobić powietrza do lewej poduszki, prawą nabijał do maxa tak ze różnica wysokosci mierzona w nadkolu lewe prawe wynosiła ponad 10cm. Kompresor troche nabijał po czym sie wyłaczył. Auto stało krzywo, lawa strona niżej. Dziś po zdjeciu koła spryskałem poduche wodą z płynem do mycia naczyń i zero bombeków. Czyli poducha lewa ok. Zamieniłem na zaworze przewody niebieski z czerwonym i tym razem nabiło za dużo do lewego koła, prawe było o 10cm niżej lewe. To potwierdza ze lewa poducha jest ok. Ewidentnie blad w sterowaniu zaworem przy kompresorze. Wypiołem 2 razy wtyczkę na tym zaworze, zamieniłem przewody od poduszek na ori ustawienie, po odpaleniu poduchy ustawiły auto do równego i póki co po godzinnym postoju nic nie opada. Gdzie szukać przyczyny w nierównym sterowaniu poduszek? Zawór przy kompresorze? Sterownik po prawej stronie bagażnika? Lub są jeszcze jakieś inne zawory po drodze?

 

Coś się zawiesiło w sterowaniu ale przygotuj się na wymianę. Zobacz jeszcze wtyczki przy sterowaniu obok kompresora.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześ Panowie, ja mam problemu tego typu, ze:


usiadl mi tyl auta i wyskoczyl komunikat „Regulacja wyskości zawieszenia” , bylo bardzo sztywnie. Po chwili zgasilem auto, odpalilem pojechalem i jak by sie odwiesilo normalnie jechal. Dojechalem pod dom, stanalem na chwile i ponownie wyskoczyl komunikat. Podpialem sie pod auto, wyskoczyl blad „czas sterowania podnoszenia z tyłu z prawej strony”, zdjalem prawe kolo popatrzylem na styki dochodzace do podoszuki niby okej.. opuscilem auto, odpalilem i kompresor wystartowal napompowal auto, opuscil(tak jak by wypoziomowal) i slychac tylko przy prawym kole takie cykanie „cyk cyk cyk” co to moze być? Nieszczelna poduszka i pompuje caly czas powietrze ? Ale noe slychac zeby kompresor chodzil. Wyrywam włosy z głowy :(

Opublikowano

Witam,


auto stoi normalnie, kompresor sprawdzalem na krótko z akumulatora na poczatku nie działał, powyciągałem bezpieczniki z prawej strony w bagażniku jeden delikatnie byl jak by zasniedzialy, duzo wilgoci tam bylo, poczyscilem znow wlaczylem kompresor na krotko i juz działał. We wtyczce od kompresora tez bylo troche wody, wczyscilem to wpialem ją i od tamtego czasu aktualnie jest wszystko okej. Mogla ta wilgoć być przyczyną ?

Opublikowano (edytowane)

Witam.

U mnie kompresor przestał działać przez wilgoć która wzięła się przez małą nieszczelność poduszki. Ignorowałem to bo nie chciało mi się tego robić a samochód po nocy opadał mi tylko troszeczkę z jednej strony , ale kompresor dopompowywał to rano i cały dzień było ok. Pewnego dnia zeszłej zimy jak temperatura spadła -0 po prostu przestał działać . Zdemontowałem go postawiłem na grzejniku i jak się zagrzał podłączyłem na krótko i już działał. Rozebrałem go na części pierwsze i był cały zalany w środku a osuszacz ( te kuleczki takie jak w pudełkach z nowymi butami) po prostu wylałem jak zupę.Wysuszyłem, wyczyściłem i nasmarowałem go. Dodatkowo kupiłem nowe kuleczki do osuszacza choć podobno mogłem je reanimować w piekarniku grzejąc. No i zmieniłem poduszkę zawieszenia żeby kompresor nie pompował codziennie i nie naciągał nowej wilgoci. Od tamtej pory nie mam z tym problemu.

Możesz rozebrać kompresor, myślę że tez będziesz tam miał wilgoć skoro masz ją w innych miejscach.

U mnie było jej tyle że zamarzło i powietrze nie mogło się przedostać dalej.

A gdy byś chciał wymienić kulki w osuszaczu to nie są to takie same jak w zwykłych osuszaczach które się zbrylają.

Edytowane przez adams3

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.