Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam .zakupiłem bmw e60 530d 231km z 2005 r.podczas sprawdzania u fachowca od bmw na komputerze pokazało blad 4030 dde czyli czujnik temperatury spalin kat.1.po wstawanieniu do mechanika na wymianę tego czujnika okazało się ze jest on rozpięty. Zajrzał tam głębiej i mówił ze jest bardzo zanieczyszczony filtr cząstek stalych.na co to może wskazywać. Samochód gdy go kupiłem jeździł dobrze bez zarzutu jakiś dlawienia niewystepowaly ,nic niewskazywalo na to żeby coś było nie tak. Prosze o jakąś porade co to się dzieje. I na co moge się szykować. Z góry dziękuję
Opublikowano

w najgorszym wypadku czeka cie wymiana dpfu i czujnika.

podepnij czujnik, zrob wymuszone wypalanie i zobacz co powie komputer.

 

powodzenia

Opublikowano
Przejechane ma 265 tys podobno orginal. Jak gościu rozpiol turbine to mówił że przeważnie z tym przebiegiem już kapie z kolektora a u mnie suchutko to ciekawe może już coś było kombinowane. Ognia dostawała to nawet dymka niepuscil. I ciśnienie na cylindrach książka.
Opublikowano
Taki przebieg to juz normalna pora na wymianę dpfu; czujnik spalin ciężko się wykręca, więc mozliwe ze bedziesz i tak musiał zamówić nowy.
Opublikowano
w sumie dość standardowy numer kogoś kto chce przycwaniaczyć i sprzedać auto z zepsutym DPFem - normalnie by ci wywalił błąd DPF widoczny na ekranie. wypniesz czujnik - nie ma błędu DPF, jest tylko błąd czujnika widoczny jak podepniesz komputer.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.