Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zamówiłem sobie dodatkowo gumy stabilizatora przedniego Febi 24mm sprawa na ogół wydaje się banalna.Wślizgnąłem się pod auto odkręciłem po 2 śruby 13stki no i na tym się kończy fajna robota bo stabilizator nie chce opaść.Mam pytanie czy czasami tego nie trzeba robić tak ze pierw unieść przód i wtedy stabilizator odciązy się ?
Opublikowano

Dodam od siebie źe u mnie gumy stabilizatora febiego wytrzymaly cale 10 tys km zrobione zaledwie w 5 miesiecy..

Jak nie chcesz tobic roboty dwa razy to zamow oryginalne lub lemfordera i zapomnisz o problemie.

Opublikowano
Ja nic nie podnosiłem przy wymianie podpór stabilizatora, odkręcasz mocowanie, ściągasz starą gumę, nową w miejscu pracy ze stabilizatorem posmaruj smarem, gumę da się bez problemu wcisnąć na stabilizator wystarczy ręką pociągnąć do dołu, obniży się o 5-10mm i to powinno wystarczyć. Mi gumy Febi nie chciały dobrze "siąść" w uchwycie bo nie przylegały dobrze do neigo tylko przybierały nienaturalny kształt, więc mocowania od wewnątrz również lekko posmarowałem i się dopasowały. Wymiana jakieś 16 tyś temu i nie wyglądają na zużyte

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.