Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . W zime mialem mala przygode , w prawym tylnim kole zostala skrzywiona felga ,do wymiany poszedl wachacz ten podluzny prosty . Po tym wszystkim zostalo mi chuczenie w kole ,tzn. nie ciagly chuk ,tylko w danym polozeniu kola ,jakby o cos ocieralo , wiadomo z predkoscia nasila sie czestotliwosc . Dodatkowo na wybojach metalicznie brzeczy ,mozliwe ze to ta oslona od hamulca ale gialem ja i nic to nie daje .

I teraz pytanie czy jest sens wymieniac samo lozysko czy moglo cos innego sie uszkodzic i nie bedzie lepszym wyjsciem dla mnie wymiana calej zwrotnicy z piasta ? Np. http://allegro.pl/zwrotnica-piasta-bmw-e46-328-prawa-tyl-i5070581398.html .

Opublikowano
Może coś z hamulcem ręcznym ? U mnie przy prędkościach 0-20 w prawym tylnym kole było słychać właśnie jakby huczenie po wymianie ręcznego problem ustał.
Opublikowano
Moze byc i to . Mogla mi ktoras z okladzin peknac i stad byloby metaliczne brzeczenie i to tarcie przy danej pozycji w obrocie kola. Dodam ze to brzeczenie ,jakby oslona czy cos po lekkim dotknieciu hamulca w czasie jazy cichnie . Duzo roboty jest zeby dostac sie do szczek recznego ?
Opublikowano
Dzisiaj zdjalem kolo ,jednak puscilem na biegu i kreci na boki piasta jak szalona . Jutro jade lozysko zmieniac ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.