Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

turbo wymieniałem 20k km temu, wczoraj jadąc pod duże wzniesienie zacząłem słyszeć świst, który nasilał się przy wzroście obrotów, obstawiam ze to waż od turbo, bo słychać ze pracuje jednak auto nie przyspiesza, oleju nie ubyło bo zrobiłem z 50km, sprawdzałem na bagnecie i w komputerze, auto nie kopci na niebiesko, pojawił się komunikat o nadmiernej emisji zanieczyszczeń.

 

Mam się czego obawiać czy to raczej wąż?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Życzę węża Tobie... sobie sam tego też życzyłem, niestety... :cry2:

 

U mnie winowajcą okazał się pęknięty kolektor wylotowy... :mad2:

Opublikowano

jarezz, u Ciebie to była fabryczna wada blaszanych kolektorów, a u kolegi bmwfan4fun jest już inny kolektor.

 

Dlatego tak jak jarezz.... szukałbym jakiegoś pękniętego weża od turbo aż do kolektora ssącego ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Dziś nagle auto przy przyspieszaniu straciło moc, słychać tylko syk z prawej strony, najpierw kopciła i miała trochę mocy ale po paru km auto straciło moc. Czy cały układ mógł mieć jakieś nieszczelności i moglo to być przyczyna kopcenia powyżej 3k obrotów? Wtryski było wymienione, brak jakichkolwiek błędów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.