Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

E91 330XD 2005. Kupilem przez pomylke maglownice z opcja servotronica czyli z wtyczka. Oryginalnie nie mam tej opcji wiec nie ma kabla zeby to wpiac, oczywiscie uklad plynu wspomagania jest podlaczony. Pytanie - czy jest szansa ze maglownica zadziala normalnie? W pon ma byc elektryk to sie przekonam, ale moze ktos wie?

Pozdrowienia

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A nie kupiłeś przypadkiem maglownicy AFS (Active front steering) ? Jeśli tak to potrzebujesz jeszcze modułu AFS i czujnika skrętu w kolumnie kierownicy (pająka z czujnikiem (?)). Podłączenie jest prawdopodobnie analogiczne do tego z e60, więc szczegóły znajdziesz w WDS.

Opis AFS (od strony 46)

http://www.shrani.si/f/1y/5A/2O3V7DUc/e90-dynamic-driving-syst.pdf

Opublikowano
A nie kupiłeś przypadkiem maglownicy AFS (Active front steering) ? Jeśli tak to potrzebujesz jeszcze modułu AFS i czujnika skrętu w kolumnie kierownicy (pająka z czujnikiem (?)). Podłączenie jest prawdopodobnie analogiczne do tego z e60, więc szczegóły znajdziesz w WDS.

Opis AFS (od strony 46)

http://www.shrani.si/f/1y/5A/2O3V7DUc/e90-dynamic-driving-syst.pdf

 

Nie mam pojecia ale poczytam co wyslales, dzieki. Wg realoem sa 2 typy z servotronikiem i bez, a ja kupilem ten pierwszy. I chyba nic nie bede zmienial, w ruchu o wiele bardziej mi pasuje bardziej sztywny uklad a w manewrach mi nie przeszkadza. O ile nie nadwyrezy to kolumny kierownicy lub drazka to niech tak zostanie

to nieprawda, że ten bigos zaszkodził

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.