Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kolegów,może i był taki temat poruszany na forum ale nie mogę znalezc

otóż moj problem polega na tym że dosyć ćięzkawo chodzi kierownica.pompa raz była zmieniona razem z silnikiem bo robiłem swap trochę lżej zaczeła chodzić kierownica, potem zmieniłem na jeszcze jedną i bez zmian.A wczoraj zmieniłem maglownicę od 1,8 is i bez zmian

,czy maglownice są przystosowane pod pompy wspomagania bo są 98bar i 130

Opublikowano

Pompy dwie ale używane,płyn świeży.zalewalem mobilem 320 I 220 I tak samo było.przewody ok.krzyzak wporzadku jak zmienialem maglownice to sprawdzilem.

Zastanawiam się czy maglownica jest przypisana do pompy bo z tego co wiem to są pompy 98 bar do 1,8 is ti I 130 do isa a ją mam maglownice od isa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.