Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem wyglada tak. Szyberdach sie otwiera ale przy zamykaniu sie ... dokladnie zamyka a nastepnie odrobine otwiera. Wszystko w poziomie. Moge go potem domknac pulsacyjnie.

Wyczytalem gdzies, ze to prosta przypadlosc ktora koryguje sie "kalibracja czujnika polozen krancowych szyberdachu".

 

Czy ktos zna opis tej procedury? Cos z przytrzymaniem przycisku? W jakiej pozycji? Ile sekund?

 

Przeczytalem posty ale wydaje mi sie, ze dotycza one niesprawnosci miechanicznych, uszkodzonych trybow, prowadnic itp. U mnie nie slychac niczego niepokojacego.

Opublikowano
pewnie to nic nie da ale ja jak wyciagnąłem kiedys akumulator a miałem otwarty to po podłaczeniu aku szyber to wogole działy sie jaja i nie dało sie ani całkiem zaknac ani otworzyc, musiałem korbą zamknąć i przytrzymać przycisk ktory zamyka szybez z dowolnego położenia i po około 2 sekundach cos cykło i juz super działa. tak było w E34 kombi a jak jest w E38 tego nie wiem, ale moze podobnie

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.