Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Załapałem dzisiaj coś takiego http://s10.ifotos.pl/mini/201506052_wsnnssw.jpg

Rysa ma jakieś 30 cm i minimalne wgniecenie. Pojechałem do lakiernika, którego mi polecieli. Zadecydował dać trochę szpachlówki i pomalować dość duży płat. Wyliczył to na 250-300 zł lecz nie chodzi tu jednak o pieniądze. Boję się, że po robocie miejsce malowania będzie się znacznie różnić od reszty. Po raz pierwszy będę potrzebować naprawy lakierniczej i zastanawiam się czy wszystko zależy od umiejętności lakiernika czy auto po szpachlowaniu i malowaniu jest już skazane na "łaty" (widoczne nawet na pierwszy rzut oka). Jeśli tak to wolę już zabezpieczyć rysę przed korozją i być może sam ją zamalować tylko w miejscu gdzie tego potrzebuje bo szczerze mówiąc to nawet taka goła rysa nie rzuca się tak w oczy jak wyżej wymieniona, rzucająca się w oczy łata. Co robić ? :roll:

Opublikowano
To nie jest jakiś mega trudny kolor. Trzeba zrobić kilka próbek na podstawie oryginalnego, potem porównać która jest idealna i polakierować. Jak jest ogarnięty gość to łatek nie będzie, chociaż zawsze jest jakaś niepewność. Jeżeli chcesz się pobawić to kup zaprawkę i wykałaczką czy malutkim pędzelkiem możesz zamalować rysy. Potem tylko polerka by wszystko wygładzić i zobaczysz jak Ci wyjdzie. Jak się postarasz to tylko pod światło będziesz widział, gdzie było zarysowanie.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
A jeśli chodzi o szpachle ? Miejsca w których ona jest na samochodzie z tego co zauważyłem są całkiem inne nawet jeśli kolor jest ten sam. Wydają się być takie matowe, kanciaste. Czy to tez zależy od umiejętności lakiernika lub od jakości użytej szpachli czy lakier na szpachli zawsze będzie się różnił od lakieru na blacharce ? Może moje pytania wydają się komuś banalne ale tak jak wcześniej pisałem pierwszy raz będę potrzebował naprawy lakiernika i chciałbym podjąć dobrą decyzję. Może zrezygnować z nakładania szpachli ?
Opublikowano
A jeśli chodzi o szpachle ? Miejsca w których ona jest na samochodzie z tego co zauważyłem są całkiem inne nawet jeśli kolor jest ten sam. Wydają się być takie matowe, kanciaste. Czy to tez zależy od umiejętności lakiernika lub od jakości użytej szpachli czy lakier na szpachli zawsze będzie się różnił od lakieru na blacharce ? Może moje pytania wydają się komuś banalne ale tak jak wcześniej pisałem pierwszy raz będę potrzebował naprawy lakiernika i chciałbym podjąć dobrą decyzję. Może zrezygnować z nakładania szpachli ?

 

Wynika to z niewiedzy lub braku profesjonalnego podejścia lakiernika . Blotnik jest do naprawy ale nie należy go lakierowac na tzw kreskę tylko cieniowac . Różnicy w lakierze nie powinno być widać przy odpowiednim jego doborze.

Opublikowano
Wybrałem się wczoraj do innego lakiernika. Konkretny, udzielił mi fachowej odpowiedzi jak zamierza zrobić auto. Powiedział właśnie, że będzie cieniowal a powierzchnia jaka będzie lakierowal podchodzi mniej więcej do połowy górnej linii auta. Cena usunięcia rysy razem z wyprostowaniem lekko wgietego zderzaka i zabezpieczeniem nadkola, które będzie robione już przy okazji to 700 zł i potrzebuje na to 5 dni. Cóż... przynajmniej mogę już spać spokojnie i zdobyłem trochę wiedzy na temat napraw tego typu uszkodzeń :) dzięki Wam za odpowiedzi :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.