Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie lewar wpada z obu stron. W piątek jadę do blacharza na diagnozę bo jest tragedia. Ile za robotę zapłaciłeś ? u mnie za próg chcą od 400 do 500 za wstawienie i malowanie

 

x2 :mrgreen:

Choć z prawej jeszcze jakoś da się podnieść auto, a z lewej trzeba łapać za wózek zawieszenia :D

Chyba się jednak przełamię i zrobię oba te progi.

Miałem naprawiany już wspornik, ale dalej bida piszczy, i chrupie przy podnoszeniu. :roll:

Opublikowano

Ja kupuje nowe i porządnie je zabezpieczę od środka. Na wiosnę już jestem wstępnie umówiony u znajomego blacharza/lakiernika.

Wstawiał już u ojca kilka lat temu progi i nadal wszystko ok. Mi też auto lakierował i nigdy do niczego nie można było się przyczepić a jest to srebrny lakier.

 

Widząc po remoncie zawieszenia swoje progi nie ufał bym używanym. Moje wyglądają od zewnątrz super, a okazuje się że korniki ryją od środka i jest tam chyba mega rdza. Na razie mam wygięty prawy tył od lewarka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega Henry nas powiesi za OT, ale progi w e60 robić? :mrgreen:

Sądziłem że e60 są dość dobrze zabezpieczone przed korozją.

Ambience znalazł na allegro nowe progi w niezłej kasie, coś ok 200pln za sztukę, (choć jak ktoś ma pewne części, to chętnie przytulę linka), i pewnie z tysia trzeba by na wymianę. :cool2:

I zapewne tak będę chciał zrobić. Ogólnie z zewnątrz u mnie próg wygląda jak nowy (lepiej jak u Henrego) ale wewnątrz jest po prostu jakaś masakra.

Poprzedni właściciel powklejał jeszcze te klocki plastikowe na sylikon, także z odprowadzeniem wilgoci z wnętrza ogólnie było krucho.

Opublikowano
Kontynuując offtop - przerażacie mnie ;) Myślałem, że takie rzeczy to w jakichś starszych samochodach, w życiu by mi nie przyszło do głowy, że może podnośnik wpadać w próg czy coś. U mnie z zewnątrz jest ideał, ale jak tak piszecie, to zaczynam się zastanawiać, co jest w środku.
Opublikowano

Miałem wcześniej e39 z 96 roku tam tam ruda tylko na klapie wyskoczyła. A w 99 Touring tańczy jak szalona :lol: Już co zrobiłem to wymieniłem ramkę tylnej szyby do tego nadkola zaczynało brać. Z tyłu na klapie 2 pryszcze. Wczoraj patrze a tu pod uszczelką tylej klapy znów ruda wychodzi i na dniach wymontuje uszczelkę, wszystko przeczyszczę potraktuje cortaninem pro forma podkład i malowanie. A progi to masakra. Dobrze że przynajmniej z zewnątrz to wygląda. Ciekawe co mi powiedzą w piątek :D

 

o tych progach mowa

 

http://allegro.pl/progi-prog-bmw-5-e-39-1996-2003r-4d-nowe-germany-i5890718345.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.