Skocz do zawartości

e91 by MatMan' _ Full M-Pakiet, Shadowline


MatMan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Jestem tutaj nowy, aczkolwiek wirus BMW dopadł mnie już dawno temu. Wcześniej, przez pięć lat, jeździłem e46 Touring . Samochód piękny, bezawaryjny... z bólem serca oddałem go w pewne ręce brata.

Od marca 2015 w garażu dumnie stoi e91 Touring 320d (2006). Kilka miesięcy polowałem na 'satysfakcjonujący' mnie egzemplarz (nie chciałem tzw. "zwyklasa")... aż w końcu ciach - KUPIONY!

Poniżej wklejam rozkodowany VIN:

 

Model description - 320d

Market - Europa

Type - VU31

E-Code - E91

Chassis - Touring

Steering - links

Doors - 5

Engine - M47D20O2 - 2,00l (120kW)

Drive - Heckantrieb

Transmission - manuell

Body color - Sparkling Graphite Metallic (A22)

Upholstery - Stoff Blue Shadow/alcant./anthrazit (ANAT)

Production date - 10.07.2006

Assembled in - München

 

CODE - Sonderausstattung \ Optional Equipment

S1CAA - Selektion COP relevanter Fahrzeuge / Selection of COP relevant vehicles

S200A - Entfall Katalysator \ Diesel particle filter

S226A - Sportliche Fahrwerksabstimmung \ Sports suspension settings

S249A - Multifunktion für Lenkrad \ Multifunction f steering wheel

S2MEA - BMW LM Rad M Doppelspeiche 194 \ BMW alloy wheel, M double spoke 194

S320A - Entfall Modellschriftzug \ Deleted, model lettering

S321A - Exterieurumfänge in Wagenfarbe \ Exterior parts in vehicle color

S322A - Komfortzugang \ Comfort access

P337A - M Sportpaket \ M Sports package

S386A - Dachreling \ Roof railing

S423A - Fussmatten Velours \ Floor mats, velours

S428A - Warndreieck und Verbandstasche \ Warning triangle and first aid kit

S430A - Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik \ Interior/outside mirror with auto dip

S431A - Innenspiegel automatisch abblendend \ Interior mirror with automatic-dip

S464A - Skisack \ Ski bag

S481A - Sportsitz \ Sports seat

S493A - Ablagenpaket \ Storage compartment package

S494A - Sitzheizung Fahrer/Beifahrer \ Seat heating driver/passenger

S4ADA - Interieurleisten Alu Längsschliff fein \ Interior trim strips, alu, brushed, fine

S4AEA - Armauflage vorn verschiebbar \ Armrest front, retractable

S502A - Scheinwerferreinigungsanlage \ Headlight cleaning system

S508A - Park Distance Control (PDC) \ Park Distance Control (PDC)

S520A - Nebelscheinwerfer \ Fog lights

S521A - Regensensor \ Rain sensor

S522A - Xenon-Licht \ Xenon Light

S524A - Adaptives Kurvenlicht \ Adaptive Headlights

S534A - Klimaautomatik \ Automatic air conditioning

S540A - Geschwindigkeitsregelung \ Cruise control

S563A - Lichtpaket \ Light package

S609A - Navigationssystem Professional \ Navigation system Professional

S676A - HiFi Lautsprechersystem \ HiFi speaker system

S710A - M Lederlenkrad \ M leather steering wheel

S715A - M Aerodynamikpaket \ M Aerodynamics package

S760A - Hochglanz Shadow-Line \ High gloss shadow line

S761A - Individual Sonnenschutzverglasung \ Individual sunshade glazing

S775A - Dachhimmel anthrazit \ Headlining anthracite

P7R7A - Innovationspaket \ Innovation package

P7RSA - Paket Comfort \ Package Comfort

L801A - Länderausführung Deutschland \ National Version Germany

S863A - Händlerverzeichnis Europa \ Retailer Directory Europe

S879A - Bordliteratur deutsch \ On-board vehicle literature German

S8SPA - Steuerung COP \ Control unit COP

 

Puki co wrzucam kilka zdjęć zrobionych tydzień po zakupie:

 

http://images66.fotosik.pl/931/ce3969ec59808197.jpg

 

http://images70.fotosik.pl/930/5f2f03f18308b4e5.jpg

 

http://images66.fotosik.pl/931/da00c33791b6c948.jpg

 

 

Poprzedni właściciel polakierował nerki i tylny dyfuzor na czarny połysk. Tak też to zostawiam, bo uważam, że bardzo fajnie komponuje się to z SHADOWLINE'm. Jak wy myślicie??

Poza tym - o ile się nie mylę - żadnych modyfikacji nie było (i dobrze).

 

Po długich namysłach stwierdziłem, że - puki co - zostaję przy obecnych felgach. Są trochę małe (17"), ale w świetnym stanie i z praktycznie nowymi oponami. Zobaczymy czy finanse i żona pozwolą na zmianę :P

Z racji powyższego, na dzień dobry założyłem dystanse na wszystkie koła, bo irytowała mnie ta "wklęsłość".

W przyszłym tygodniu pofocę moją Bejbe i pokażę jak wygląda poszerzona. Oczywiście wnętrze też pokażę.

 

Na chwilę obecną rozglądam się za jakimiś mocniejszymi markerami do ringów. Jak znajdę - zobaczycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kombinuj z markerami. Na początek zmień tylne lampy na blackline. Wrzuć foty środka.

 

Czemu odradzasz markery? Są z nimi problemy?

Myślałem o czymś takim:

http://www.ebay.de/itm/2x-BMW-LED-Angel-Eyes-Marker-10-Watt-weis-3er-E90-E91-Standlicht-TUV-frei-Rings-/281487877179?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Year%3A2006|Make%3ABMW|Model%3A3er+Touring|Platform%3AE91|Type%3A320d&hash=item4189fc243b

 

Ogólnie dużych zmian nie chce wprowadzać. Auto seryjnie ma już praktycznie wszystko co chciałem. Jakieś większe przeróbki też mnie nie jarają. Ma być gustownie wykończona i tyle.

Kwestia do zastanowienia to na pewno większe koła - raczej 19". Przyznaję, że lampy BlackLine, to też dobry strzał.

Na podświetlenie rejestracji w najbliższym czasie pójdą ledy (już zamówione).

 

Tak jak już pisałem wcześniej - więcej zdjęć w przyszłym tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TTom3k, ona ode mnie dostanie teraz tyle czułości, że jeszcze odmłodnieje :D

@B-T-K, @ppatryk, poczytałem trochę na temat tych led markerów i chyba skutecznie zamordowany został ten pomysł w mojej głowie.

Zostaję przy oryginale... na razie :twisted:

 

Odnośnie końcówki wydechu... cholera mam mieszane uczucia. Sęk tkwi w tym że nie znoszę atrap. To tak samo jak z kołpakami - udają coś czym nie są.

 

Przeglądam w wolnych chwilach wasze auta, podziwiam i szukam czegoś pod siebie.

Do tematu podchodzę na spokojnie.

 

Oczywiście z góry dzięki za cenne uwagi.

Edytowane przez MatMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przysiadłem w końcu do kompa i wrzucam zaległe zdjęcia.

 

Najpierw wnętrze - przypominam, że nic nie było kombinowane, dokładane itp. Czysta seria.

 

http://images66.fotosik.pl/950/c9d7792508b571f7.jpg

 

http://images69.fotosik.pl/949/7c58b77fcae5c100.jpg

 

http://images70.fotosik.pl/949/c80dccd80339d34b.jpg

 

http://images69.fotosik.pl/949/20aba66edeb2931e.jpg

 

Wspominałem wcześniej o dystansach...

Przód: 2 x 10mm (TA Technix) Aktualne ET - 24

Tył: 2 x 15mm (SCC) Aktualne ET - 22

Oczywiście przelotówki.

 

http://images66.fotosik.pl/950/97d794ea5c1e2a44.jpg

 

http://images69.fotosik.pl/949/88ac0f51a5524962.jpg

 

http://images69.fotosik.pl/949/b71bbf3d7ed4ae31.jpg

 

Chciałem żeby auto stało szerzej na drodze, ale też bez tuningowego przesadyzmu. Uważam, że z przodem wstrzeliłem się idealnie, zaś tył... mogło być po 5mm na stronę więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zgadza się, ET seryjne to tył - 37; przód - 34.

Z dystansami mam lekki niedosyt - chciałem poszerzyć ją bardziej, ale auto mam zarejestrowane w Niemczech i takie zmiany muszą przejść przez TUV. Z tego też powodu wrzuciłem na tył bezpieczne 15mm na stronę.

 

Przed zimą czeka mnie jeszcze konserwacja podwozia, bo na Bawarii 'solą drogi' na potęgę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.