Skocz do zawartości

bmw e38 728i grzeje sie na postoju


quest3012

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich a wiec tak posiadam auto bmw e38 728 z lpg 97r, od stycznia tego roku. wczoraj na postoju na odpalonym silniku ok 10min wyszla mi wskazowka temp. za polowe do pierwszej cienkiej kreski gdy ruszylem i przejechalem okolo 100m wrocila do pionu jezdzac po miescie i w trasie zawsze jest ''Pion'' i nic sie nie dzieje,a wiec jeszcze wczoraj zrobilem to samo postawilem auto odpalone i po 10min juz probuje minac polowe dotknelem tylko pedal gazu i w ciagu sek.wrocila do pionu.Aaaa no i od kiedy ja mam nigdy nie slyszalem z pod maski tzw wichóry z wisko a wiatrak sie kreci bo kreci

co jest!? :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdy dzis chodzil sobie odpalony wisko krecilo sie normalnie bez problemu zatrzymywalem je palcem po kilku min zobaczylem ze przyspieszylo ale juz dwoma palcami tez je zatrzymalem dziwi mnie jedno mam bmw juz 5 miesiecy i ani razu nie slyszalem podmuchu z pod maski 2 lata temu mialem bmw e32 3.0 188km czesto sie zalanczalo w miescie takie wrazenie jak by z 3 litrow bylo 5l a wtym ani razu tego nie bylo robilem dzis test 7 na komputerze 30km trasa 10km miasto srednia temp pokazywala 96-98 stopni chodnica dobrze cala goraca temp w pionie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę w przyszłym tyg wymieniał olej w skrzyni to niech rzuca okiem na te wisko oni zajmują się tylko BMW zobaczymy co powiedzą.

Może ktoś z was ma silnik 2.8 m52b28 i jak dziala wisko czy chuczy pod maska mocno jak się zepnie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam m52tub28 dlatego sie wypowiedziałem. U mnie w warunkach obecnych czyli okolo 20"C Stojąc na swiatlach często mogę zaobserwować tornado pod maska.

i nie mam problemów z przekraczaniem pionu temperatury silnika.

E38 728i 1999r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś znow testowalem jeżdżąc na teście 7 temp. zew 12', na wskaźniku temp. 97''C przejechalem około 15-18 km po czym postawiłem na postoju odpalony wiatrak zatrzymuje palcem po 2-3 min widzę ze chce przyspieszyć trzymam go daje delikatny opór się robi puszczam, troszkę przyspieszył po min zatrzymuje go 2 palcami bez problemu no i dodaje gazu a wiatrak się kręci z ta sama predkoscia co bez gazu. On nie chce się wkręcić na większe obroty wisko chyba umarło teraz pytanie jakie wisko kupić u mnie numeru nie widać - wytarty .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wskazowka wychyla Ci sie tylko na postoju i na wlaczonej klimie?

Jesli tak to masz padniety wiatrak klimatyzacjii

Tylko na postoju 4 dzień jezdzejest ok pion test 7 pokazuje trasa 95-96' miasto 97-100'C bez Klimy ogrzewanie wtedy bylo na zimne tzn 16'' gdy skoczyła temp. na postoju (10minutowym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Witam, ostatnio wystrzelił mi nagle odpowietrznik ( silnik M73)i zaczął tryskać płyn chłodniczy ( wskazówka temp idealnie w pionie przez cały czas) , po ostygnięciu silnika dolałem płynu i odstawiłem auto do garażu, wkręciłem nowy odpowietrznik i teraz przegrzewa się silnik...wskazówka dochodzi do czerwonego pola...wisko raczej nie działa bo jak odpalam na zimnym to nie słyszę jego pracy a chyba powinno zahuczeć przez parę sekund, na rozgrzanym silniku mogę wiatrak zatrzymać gazetą i w ogóle nie słyszę jego charakterystycznego buczenia....czy mogło zdarzyć się tak że wisko padło i spowodowało to wzrost ciśnienia w skutek czego wywaliło odpowietrznik??....i czy gdy układ jest zapowietrzony sprawne wisko zadziała??....czy to może termostat padł??...chłodnica cała ciepła , węże rano miękkie , pod korkiem oleju i na bagnecie nie widzę śladów płyny, oleju nie przybyło , w zbiorniczku wyrównawczym nie widzę oleju , auto nie kopci na biało, silnik pracuje równo normalnie...mam nadzieje że to nie uszczelka pod glowicą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
musisz odpowietrzyć auto najpierw.

 

I zmienić lepiej korek chłodnicy na NOWY oryginał koniecznie bo on odpowiada za redukcję ciśnienia i potrafi narobić niezłego bałaganu. Nie baw się w używki czy zamienniki

Pamietajcie, korek zawsze NOWY i ORYGINAŁ. Mi zamiennik rozleciał się po kilku miesiacach od zakupu. Przy drugim czy trzecim odkręceniu.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.