Skocz do zawartości

e46 m47 00r pęknięte koło pasowe .


mihau11

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie .

 

Wczorajszego dnia posypało mi się koło pasowe przy przebiegu 350 k siedziało wciąż oryginalne (oczywiście rzeczywistego przebiegu nie znam)

Teraz moje pytanie - czy wał korbowy mógł mocno ucierpieć ? zerwało koło natychmiast po odpaleniu auta .

 

Objawy były dość oczywiste - ale stawiałem na sprzęgło/dwumas nawet nie przyszło mi do głowy spojrzeć na pasek i samo koło .

 

Auto odpaliłem po wszystkim (wiem , że nie wolno) jedno co muszę przyznać , że bez osprzętu to nie ten silnik wyciszył się (względnie jak na m47) no i oczywiście przestało wibrować .

Ostatecznie postanowiłem pójść w koszta i wymieniam również sprzęgło bo już pierwszej młodości nie jest a pierwsza wymiana była przy 180 k (według jeszcze wpisów aso)

 

Strasznie się boje o ten cholerny wał ;/ przejeździłem już swoją małą 80 tys km , mam do niej zaufanie większe niż do własnej kobiety ale jednak czytając forum nabieram wątpliwości .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, loteria. Nie przeżywałbym, tylko jeździł aż padnie. Bo jakie masz inne wyjście? Sprzedać póki jeździ? A jak będzie jeździć do końca świata, to co, pluć sobie w brodę?

 

Z drugiej strony - ten silnik nie odmłodnieje, więc prędzej czy później albo wał, albo VP44, z tym, że raczej to drugie - wały nie pękają same z siebie, a ty swojemu zapewniłeś jako taki komfort pracy.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, loteria. Nie przeżywałbym, tylko jeździł aż padnie. Bo jakie masz inne wyjście? Sprzedać póki jeździ? A jak będzie jeździć do końca świata, to co, pluć sobie w brodę?

 

Z drugiej strony - ten silnik nie odmłodnieje, więc prędzej czy później albo wał, albo VP44, z tym, że raczej to drugie - wały nie pękają same z siebie, a ty swojemu zapewniłeś jako taki komfort pracy.

 

Zawsze byłem przewrażliwiony na punkcie sprawności auta - więc technicznie starałem się dbać i włożyłem kupę kasy w naprawy których wielu by nie zrobiło bo przecież jeździ ... dlatego trochę mi wstyd że nie zauważyłem tego koła pasowego , ale wymienię i będę jeździł bo sensu sprzedaży nie ma ;0

 

Co do tych wałów to na tym forum wyczytałem , że tak naprawdę nie ma reguły i nie wiadomo od czego pękają ...

A vp nie byłaby dla mnie zaskoczeniem , moja pompa zarobiła już na swoją regeneracje choć oczywiście wolałbym nie musieć jej naprawiać .

 

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.