Skocz do zawartości

[e39] Diagnoza bicia przy hamowaniu


MateuszCHUDY

Rekomendowane odpowiedzi

Było wiele razy!! Trudno odszukać temat i kontynuować??

 

 

Pytanie na szybko: czy kierownica może również bić przy wybitych tulejach metalowo-gumowych wahaczy prostych? Oglądałem zawieszenie i na tych powykręcanych gdzie tuleje są wymienne nie widać jakiś wyraźnych pęknięć. Guma jest troszkę sparciała ale nie ma jakiegoś wyraźnego pęknięcia. Natomiast na tych prostych wahaczach gdzie tulei nie wymienia się (chyba?) guma po zewnętrznej strony jakby wyłazi poza obszar mocowania. Narazie tarcze wykluczam bo bije przy 90-120km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci, że sam nie jestem w stanie do końca wyczuć bo jak droga nie jest jakaś mega równa to nie czuć, ale na nowej nawierzchni bije podczas normalnej jazdy. W poprzedniej mojej e39 gdy tuleje były wybite, biło bardzo wyraźnie przy normalnej jeździe w granicach 90-120km/h, ale tam miałem tanią zawieche. Tutaj jest lekkie bicie podczas normalnej jazdy i wyraźne przy hamowaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.