Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lektura

viewtopic.php?f=68&t=120678

 

 

 

Witam!

Zwracam sie do Was z takim problemem jak w tytule. Nie znalałem konkretnej odpowiedzi na moje zapytanie, Auto po zapaleniu przewaznie na ciepłym silniku potrafi jakby przygasnąć, obroty spadają tak jakby nierówno pracował nie na wszystkie gary , co najwazniejsze dodawanie gazu w tym czasie nie pomaga nie da się go podtrzymać i gasnie , w ten sposób mozna chyba wykluczyć krokowca. Czasem po paru próbach zapalania - zapali normalnie. Wydaje mi się ,ze na ciepłym silniku po zrobieniu paru kilometrów dzieje sie to częsciej , ostatnio 3 razy po rząd , juz nawet sam go gasiłem bo i tak by zgasł. Każdy mówie zmień kable swiece i szukaj dalej ale nie sztuka wymienić pól auta tak miałem wcześniej w nubirze cewka kable czujniki pompa wszystko po kolei i nic nie pomogło. Nie licze także na jasnowidztwo ale na konkretne porady. Dolot uszczelniłem pęknieta była odma przepustnicy zmieniłem filtr paliwa , myslałem ,ze za mało go poprostu dostawał .przepływka czysta nowy filtr powietrza - krokowiec zachowaczo tez i dalej lipa. A to jest najgorszy rodzaj problemu bo powraca. Był tez na kompie ale nic szczególnego nie wykazał poza błedem napinacza pasu. Proszę o jakieś podpowiedzi w która strone ruszyć. Pozdrawiam !

Opublikowano
Sprawdź pompkę w zbiorniku , czy się nie przycina , bo według twego opisu wygląda jak by nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa.
Opublikowano
Sprawdź pompkę w zbiorniku , czy się nie przycina , bo według twego opisu wygląda jak by nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa.

 

dzieki za podpowiedź :D Generalnie to zupełnie tego nie brałem pod uwage założyłem tylko nowy filtr paliwa co nic nie dało :) został regulator cisnienia i pompa ale jak to sprawdzić demontaż ?:P zrobie to w domowych warunkach ? i najwazniejsze to co do tego ma temperatura? na ciepłym silniku zdarza sie to znacznie częsciej.. przycinała by się tylko przy próbie odpalania? a nie podczas jazdy też ?..

Opublikowano
Żeby sprawdzić pompkę , wystarczy zdjąć przewód doprowadzający paliwo do filtra i przekręcić kluczyk w pozycję 1 , powinno ciurkiem lecieć paliwko.
Opublikowano
Żeby sprawdzić pompkę , wystarczy zdjąć przewód doprowadzający paliwo do filtra i przekręcić kluczyk w pozycję 1 , powinno ciurkiem lecieć paliwko.

 

to się zgadza jesli pompka podaje paliwo ale skoro "być może" się wiesza to cięzko mi bd trafić. Mnie martwi to czemu na ciepłym silniku się to dzieje częsciej ? zapale po nocy okey zgasze jak zapale znów to odrazu się dzieją cyrki.. jakiś czujnik może ?

Opublikowano
sprawa wygląda tak ,ze przez pare dni auto zapala jak gdyby nigdy nic.. Ma ktos jakieś pomysły jeszcze ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.