Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, otóż mam mały problem z pompą paliwa, sama pompa podłączona "na krótko" podaje paliwo. Problem jest tego typu, że do pompy nie dochodzi napięcie ( sprawdzane na rozruszniku ). sprawdzałem wszystkie możliwe bezpieczniki i przekaźniki (tzn. ich oporność, wiem że może też być wypalone kowadełko) i wszystkie wyglądają na sprawne, nie wiem który przekaźnik jest od pompy. Szukałem wszędzie ale nic konkretnego nie znalazłem, wiem tylko, że w niektórych przypadkach jest to przekaźnik R2 w bagażniku, a nie kiedy koło sterownika silnika. Sęk w tym, że nie są one chyba nigdzie podpisane. Może ktoś coś wie na ten temat? Byłbym bardzo wdzięczny :)
Opublikowano

nie wiem jak jest w 2.8 ale u mnie przekaznik od pompy jest pod kierownica z prawej strony (auto z kierownica po prawej) w europejskiej wersji jest za schowkiem kolor kabla powinien byc taki sam jak przy wtyczce od pompy jak i przy przekazniku a dla pewnosci sprawdz miernkiem

 

moze tu cos znajdziesz

http://www.bmw-planet.com/diagrams/release/en/index.htm

Opublikowano
Dzieki za wsparcie ale to akurat nie przekaznik, a bezpiecznik, byl nadpekniety, na pierwszy rzut oka wygladal na caly, ale wkoncu sie dopatrzylem, glupi bezpiecznik a pare godzin zmarnowanych, nawet nie przypuszczalem ze bezpiecznik moze peknac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.