Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam problem z E60 520d (163KM), przy prędkościach 0-140 km/h czuć drgania i wibracje na całym samochodzie, drgania i wibracje czasami są bardzo mocne a czasami bardzo delikatne, nie ważne czy zimny czy ciepły silnik - przy hamowaniu nie występują wibracje,

 

Skrzynia automatyczna - podczas jazdy przy przerzuceniu z D na N wibracje nie ustępują

 

- tarcze i klocki wymienione na nowe oryginalne z BMW - wymagały wymiany gdyż poprzedni właściciel wrzucił jakieś zamienniki i tarcze były krzywe

- koła proste i wyważone, dodatkowo założyłem inne koła i dalej tak samo

 

W poniedziałek chce odstawić auto do mechanika, co sugerujecie aby sprawdzić oprócz:

 

- zawieszenia

- podpory wału

- gumowego łącznika wału

- łożysk

- ???

 

Wszelkie sugestie i rady mile widziane, nie chce po 15 razy odstawiać auta żeby za każdym razem sprawdzać kolejną rzecz.

 

Dzięki za pomoc

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

Sprawdzone:

- podpora wału

- łącznik wału i skrzyni

- wał

- całe zawieszenie

- założone dwa różne komplety kół z oponami ( proste i wyważone )

- maglownica

 

i problem nadal występuje, co więcej przy ostrym ruszaniu z miejsca drgania są coraz mocniejsze

 

Dwumasa czy może skrzynia automatyczna? Przebieg samochodu to 145 000 km, olej w skrzyni nie był wymieniany.

 

Tu pytanie: wymieniać olej i regenerować konwerter czy lepiej kupić używaną skrzynię z gwarancją???

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

koło pasowe sprawdzone, jest ok

 

wał sprawdzony - jest ok i problem nadal występuje. teraz dodatkowo kiedy stoję np. na światłach z wrzuconym D samochód czasami szarpnie.

 

zostaje skrzynia, dwumasa - robić na nowych częściach czy regenerowane ( konwerter, koło zamachowe )? w Kielcach z firmy Avanti mają po 700 zł za to i za to.

 

Ktoś może polecić warsztat w małopolskim lub podkarpackim gdzie zrobią to dobrze za rozsądne pieniądze z częściami które dostarczę?

 

Dzięki

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam

 

Problem rozwiązany. Przyczyną było koło pasowe oraz tuleje w zawieszeniu. Wszystko wymienione na nowe i wszystko jest tak jak ma być.

 

Dzięki za wszystkie rady

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.