Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Daten für die Fahrgestellnummer: WBAEX71050JX54253

Modellbezeichnung: 330xd

Ausführung: Europa

Typschlüssel: EX71

E-Code: E46 (3FL)

Karosserie: touring

Lenkung: links

Türen: 5

Motor: M57D30O1 - 3,00l (150kW)

Antrieb: Allrad

Getriebe: manuell

Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475)

Innenraum: Stoff Jacquard/anthrazit (H9AT)

Produktionsdatum: 22.01.2004

Werk: Regensburg

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S210A Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S290A BMW LM Rad Sternspeiche 44 BMW light-alloy wheel star spokes 44

S411A Fensterheber elektrisch vorne/hinten Window lifts,electric,front/rear

S473A Armlehne vorne Armrest front

S520A Nebelscheinwerfer Fog lights

S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S550A Bordcomputer On-board computer

S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S203A Allradantrieb 4-wheel drive

S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S302A Alarmanlage Alarm system

S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S441A Raucherpaket Smoker package

S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning

S601A TV-Funktion TV function

S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional

S644A Vorbereitung Handy m. Bluetooth Preparation f mobile phone w Bluetooth

S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs

S818A Batteriehauptschalter Battery master switch

S855A Sprachversion italienisch Language version Italian

S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation

S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian

S8SPA Steuerung COP Control unit COP

S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

S928A Reifensteuerung Tire control

 

Skóra dołożona,normalnie byly szmaty Stoff Jacquard/anthrazit

Opublikowano
Czemu akurat XD ?

Jakby tylko o nie chodziło to nie musiałoby być, ale autem ma jeździć też żona i boi się napędu tylko na tył, deszcz, zima itp..

Opublikowano

Aaa,rozumiem.

Ogólnie na zdj autko ładnie wygląda, dzwon do właściciela pytaj co było robione kiedy, czy ma.jakieś swistki, i jedz oglądać ;) 330 tys dla tych silników to pikuś

Opublikowano

Stoi bardzo długo na sprzedaż z tego co kojarzę. Cena poczatkowa była pod 30 tys.

 

330 tys to niby nie dużo, ale dla silnika i skrzyni. Pamiętaj, że 'x' jest wyjątkowo drogi w eksploatacji (jak na klasę i wiek auta) zawieszenie jest inne niż w 'zwykłym' 330. Takie auto trzeba bardzo porządnie przetrzepać i mieć min. 5-10 tys na dokładki.

 

Pokazane spalanie można włożyć między bajki. 330xd spala średnio 9l.

Opublikowano
Stoi bardzo długo na sprzedaż z tego co kojarzę. Cena poczatkowa była pod 30 tys.

 

330 tys to niby nie dużo, ale dla silnika i skrzyni. Pamiętaj, że 'x' jest wyjątkowo drogi w eksploatacji (jak na klasę i wiek auta) zawieszenie jest inne niż w 'zwykłym' 330. Takie auto trzeba bardzo porządnie przetrzepać i mieć min. 5-10 tys na dokładki.

 

Pokazane spalanie można włożyć między bajki. 330xd spala średnio 9l.

 

Moje poprzdnie e46 330xd manual paliło średnio 7-7,5l/100km. Jazda w miare dynamiczna ale bez przesady, ok 60/40% trasa miasto.

Opublikowano

Po jakim mieście?

 

Tryb Kraków i korki trochę trasy to 9l, oczywiście jeżdżąc normalnie, bo po to się kupuje 3l i ponad 200 ps żeby z tego korzystać.

Opublikowano
Po Warszawie.Nie stalem zbyt wiele w korkach. Akurat trasy i w Wwie i poza nia, z ktorych czesto korzystam np. jadac do domu objechane sa w fotoradary wiec nie widze sensu na tych trasach "korzystac" z ponad 200 koni. Gdzie mozna to korzystam.
Opublikowano
Stoi bardzo długo na sprzedaż z tego co kojarzę. Cena poczatkowa była pod 30 tys.

 

330 tys to niby nie dużo, ale dla silnika i skrzyni. Pamiętaj, że 'x' jest wyjątkowo drogi w eksploatacji (jak na klasę i wiek auta) zawieszenie jest inne niż w 'zwykłym' 330. Takie auto trzeba bardzo porządnie przetrzepać i mieć min. 5-10 tys na dokładki.

 

Pokazane spalanie można włożyć między bajki. 330xd spala średnio 9l.

Pytanie tylko jak często trzeba dokładać do 'x'-ksa? Nie jest to chyba jakaś wadliwa konstrukcja, podejrzewam, że z uwagi na wiek auta każda część mechaniczna może sie rozwalić w każdej chwili.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.