Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trzeba wymienic praktycznie cała głowice z wałkami, zaworami i Vanosem, do tego obudowa filtra oleju z wyprowadzeniem cisnienia oleju z slinika do sterowania Vanosa, nastepnie instalacja elekryczna silnika, bo jest inna, komputer sterujacy silnik też inny(nawet wtyczka jest inna wiec na hama nie wepniesz).

Mało ci Nm ze myslisz o Vanosie? w dwulitrówce nie ma sensu, tyle walki a przyrost 5Nm, także sobie przelicz.

Miałem 2.0 24v na Vanosie , ale mi nie starczało i wstawiłem 2.5 24V.

O tym mozesz pomyslec i objezdzać 3.0 - litrowe fury.

Opublikowano
Sprzedaj e36 i kup e34 3 lub 4 litry V8 jesli szukasz mocnych wrażen na jakieś pól roku wystarczy :mrgreen: bez zabawy w kosztowne przeróbki :cool2:
Opublikowano
Przekonalisciem mnie :modlitwa: W takim radzie powiedzcie co potrzeba aby wsadzic M50B25 bez Vanosa. Slyszalem ze jak 2.5 bez VANOS to prawie bez przerobek. Ale co tak realnie zgodnie ze sztuka a nie druciarsko.
Opublikowano
Dajże sobie spokój z przeróbkami bo bedziesz jezdził od mechanika do elektryka i tak nie będziesz zadowolony a kasa będzie płynąć przy każdej wizycie :!:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a przyrost 5Nm, także sobie przelicz

 

Widzisz, nie chodzi tutaj tylko o te 5Nm, ale o kształt charakterystyki. Szybciej pojawia się moment maksymalny i dłużej jest obecny. Charakterystyka jest bardzej płaska i wydłużóna.

 

Ogólnie zmiana silnika natomiast to sprawa... hm ze 100 razy poruszana, a znam tylko parę osób, które zmieniły silnik. Wymaga to ogromu pracy, kosztów i silnej woli :) Prościej jest kupić auto z większym silnikiem...

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.