Skocz do zawartości

[e46] 320d m47n nie posiada ogranicznika przy turbinie


mateusz514

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Szukalem podobnego tematu ale nic nie wywnioskowalem wiec postanowilem tutaj napisac.

Moj problem jest nastepujacy przy turbie nie posiadam tego ogarnicznika na ktorym podczas zapalenia samochodu powinna sie stangla opierac. jak myslicie ma to jakies znaczenie?

Samochod z dolu do 2000tys dlugo przyspiesza najgorzej z 1 biegu kiedy trzeba plynnie ruszac wtedy musze go na obrotomierzu rozpedzic to 3tys i dopeiro jechac to plynnie ruszy a tak to lag dlugo trwa a chyba na 1 biegu powinnien dobrze wyrywac a tak nie jest ;/

Na 2 biegu pod gore gdy ma nizszy zakres obrotow od 1500 w dol nie wyskrobie sie trzeba 1 bieg dac, a kuzyna co ma 6 biegow i rewelacyjnie chodzi bez problemu jedzie i dobrze przyspiesza.

Na zdjeciu jest podpisane jako STOP

http://obrazki.elektroda.net/87_1265765225.jpg

Pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos pomoze .

 

Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm właśnie robię swoją z takim silnikiem mam turbo wyciągnięte zobaczę jutro jak to u mnie wygląda i jutro dam Ci znać. Mam też z 136 konnym silnikiem i miałem bardzo podobne wręcz takie same objawy jak mi zardzewiał elektro zaworek od turba. A na chłopski rozum za daleko Ci się otwiera turbo jest ze zmienną geometrią przez co nie mam mocy na małych obrotach ja na twoim miejscu wstawił bym tam śrubkę i za kontrował. Sprawdzę Ci jutro na ile u mnie jest wykręcona i coś będziesz kombinował ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tragedii nie ma ściągasz obudowę filtra pod filtrem masz trzy dziurki przez które odkręcisz turbinę hmm ale miedzy turbem a katalizatorem ale chyba dojdziesz od tyłu. A i nie zapomnij o nowej uszczelce ;) Kończę prace o 19 jak dotrę do domu dam Ci znać co i jak.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz mialem ze 2 miesiace temu turbawke na stole czyscilem zmienna geometrie ale nie popatrzylem na ta srubke i jest tak ze ciegno idzie za daleko i jest lag z dolnych obrotow czytalem w jednym temacie co roger nysa pisal zeby wykrecic ta srubke to poparawi sie dolny zakres ale chyba nie wiedzial co pisze bo jest strasznie slaby ten dolny zakres w tym momencie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mądrze się trochę na forum bo już chyba przerobiłem wszystkie typowe usterki w 136 konnej. Sam teraz walczę z remontem generalnym 150 konnym kupiłem ładną za grosze w m pakiecie z uszkodzonym silnikiem okazała się panewka na pierwszym korbowodzie bardziej to jej brak ;) wał poszedł do szlifu mają mi od razu panewki dobrać. Jak wszystko ładnie wyjdzie będę miał ładna za 1/3 rynkowej ceny ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.