Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiada ktoś z was może info czy do 5/6/7 serii są jakies zaciski minimum 4 tloczkowe? Nie mowie tu o M czy MPerformance. Może w jakiejś 760li czy 550i?

Opublikowano
Jeszcze jedno pytanie. Jaka była najwieksza średnica tarczy dostępna w nie M, dobrze myśle ze Max to 374mm?
Opublikowano

Ogólnie rzecz biorąc zamierzam zmienić hamulce u siebie w f07 i mam 2 opcje. Pierwsza to taka ze kupuje jarzmo od 50i i wsadzam niskim kosztem tarcze 374mm na przod i do tego nowy klocek, dowiedziałem sie tez ze zaciski sa te same w 30/40/50d/i. Opcja druga kupić zestaw na przod i tył od M5 i dorobić customowe jarzmo jak to zrobili na zagranicznym forum przy f10 550i.

 

Zauważyłem tez ze przy M550d sa dwa typy zacisku jeden jest dla samochodów z pakiet sportowy M a drugi bez, wiecie moze czym sie te zaciski różnią?

Opublikowano
Mógłby jeszcze mi ktoś powiedzieć co to znaczy 17 calowy układ hamulcowy? Ile maja średnice tarczy? Znalazłem ofertę na 17 calowy ale juz co to jest to nie napisali zgaduje zapewne ze zacisk ma jeden tłoczek przy 17"
Opublikowano
Jeszcze jedno pytanko, jakie felgi wchodzą minimum do M5? Wejdą 19?
Opublikowano

To jest pociskanie kitu z tymi calami - chodzi o średnicę felgi, jaka wejdzie na zacisk.

19" wejdzie do M5, seryjnie wychodzi na takich.

Opublikowano
nigdy nie zrozumiem sensu podawania minimalnej średnicy felgi jako parametr kluczowy układu hamulcowego :D Zdecyduję się najprawdopodobniej na zaciski z tarczami od M5 tak jak to zrobili tutaj: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=686748&page=3 Jeżeli rzeczywiście wchodzi 19 to jest idealnie bo mam właśnie 19 styling 458. Podliczyłem koszt założenia przodu 374mm i wyszło mi ok 4tyś za same części (nowe) na przód więc jest nie opłacalne to po prostu jak za 9-10tyś mam 6 tłoczkowe od M5 na obie osie. Problem z M5 tylko taki, że musze to jarzmo jakoś dorobić. Po głębszym rozkminieniu tego tematu zastanawiam się czy aby na pewno chłopaki z forum dorabiali nowe jarzmo a nie przedłużkę do jarzma. Tak czy siak będe na 80% kładł hamulce od M5 i będę dawać znać. Może nawet jakis DIY sie zrobi :twisted:
Opublikowano
Nie pamiętam która felga to 458 ale zwróć uwagę na ET, zaciski od m5 są szersze i mogą się nie mieścić w zwykłych felgach od standardowej wersji f10, np w styling 351M.
Opublikowano
Dzieki za podpowiedz. Sprawdzałem właśnie miejsce na zaciskitroche tam miejsca jest. Moja felga o ile sie nie mylę ma ET 25 a felga M5 chyba 32 i to właśnie jest jedyna rzecz ktorej nie jestem pewien, w najgorszym wypadku jakiś dystans wejdzie na przód i powinno podrasować. Zmierzę w piątek ile mniej więcej jest teraz od zacisku do żeberek felgi i dam znać
Opublikowano
Zakładam, że masz 8,5" na przodzie. M5 ma najmniejsze felgi zimowe 408M: tył ET32 9x19 i przód 9x19 ET25. Może zabraknąć 3-5mm.
Opublikowano
Trochę sie właśnie tego obawiałem, ewentualnie będę myślał z dystansem 5-10mm na przód
Opublikowano
kubaj123 , ja na Twoim miejscu zaczekałbym do czasu jak się będą kończyć tarcze i zamontowałbym zaciski i tarcze od M550D (376 mm) , jak chcesz od M5 montować to sprwadz czy pompa hamulcowa wyrobi na zaciski 6 tłoczkowe. Ja osobiście zmieniałem hamulce w swojej e60 530D i zmieniałem na największe dostępne (535d,550i)
Opublikowano

Tez nad tym myślałem ale problem jest taki ze nigdzie nie można dostać od M550d czy od 550i w przystępnej cenie. Jak podliczyłem wszystko na tarczach 374mm to wyszło ok 4tys czyli trochę juz sporo.

 

Sprawdzałem tez na BMW Store nr. zacisku od 50i/d i wychodzi na to ze jedyna różnica pomoedzy 30 a 50 jest w jarzmie i tarczy, klocek chyba nadal jest taki sam chociaż dziwnie to wyglada.

 

Co do wymiany jak sie bedą kończyć tarcze to mi to i tak różnicy wielkiej nie zrobi gdyż i tak auto jest na gwarancji a ma przejechane dopiero 6tys km wiec jeszcze trochę a fakt jest taki ze seryjne hamulce to jest masakra pomimo tego ze zacisk jest monstrualny. Zastanawiam sie kto wpadł na pomysł dawania takiej tarczy do samochodu ważącego 2.2tony

Opublikowano
Zaciski i jarzma poszukaj na alledrogo, podzwoń . do ludzi co maja dużo części, :roll:
Opublikowano
Zaciski na bank sa inne jak w 30d? Jak wchodzę w zaciski np od m550d wychodzi mi na to, że sa dokładnie takie same jak u mnie i w kilku innych silnikach. Poszukam jeszcze i popytam jakbym znalazł jakiś kpl. Za ok 2-3tys to bym raczej wziął.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Do f10 czy do f11 można taki zestaw zapodać.

 

wszystko na ori tarczy lub jak kto woli może być pływająca. średnica 374mm

 

 

http://s6.postimg.org/rqcqoo2ep/DSCF4138.jpg

http://s6.postimg.org/paaxatkc1/DSCF4145.jpg

http://s6.postimg.org/mhhpqsjzl/DSCF4164.jpg

http://s6.postimg.org/nxt88xmwh/DSCF4178.jpg

http://s6.postimg.org/auxlpnwoh/DSCF4184.jpg

http://s6.postimg.org/aw7jj2yi9/DSCF4200.jpg

http://s6.postimg.org/6bld45esx/DSCF4167.jpg

http://s6.postimg.org/603wrdycx/DSCF4174.jpg

http://s6.postimg.org/auxlpnwoh/DSCF4184.jpg

Opublikowano
Właśnie do swojego F07 kupiłem kpl. Zacisków nowych od M6 competition te złote, teraz szukam jakiś tarcz ceramicznych ale strasznie cieżko znaleźć. Jak nic nie uda mi sie ogarnąć wsadzę 400mm od M5 i pojeżdżę dopóki nie ogarne czegoś lepszego.
Opublikowano
Hehe, kupiłeś komplet zacisków pod ceramikę? Przecież nawet jako retofit do M5 czy M6: minimalne wymogi to, koło min 20 cali i to chyba nie każde. Taki retofit to koszt ~12k euro +robota - komplet. Poza tym w tym zestawie to właśnie tarcza jest najdroższa ~4k euro szt.Z tego co się orientuje, pod ceramikę dochodzą dodatkowe elementy jak wężyki, pewnie inna pompka etc... I do tego wymiary tarczy jeśli dobrze czytam to: tył: 396X26MM, przód 410X38 Tak wiec kombinowanie pod te zaciski, to będzie niezły hardcore. Nie mniej jednak życzę powodzenia w poszukiwaniu jakiś tarcz ceramicznych:)
Opublikowano

zacisk ceramika (złoty) a standard M5 (niebieski) to jest 100% to samo, różnią się tylko kolorem. Z niebieskiego mozesz zrobić ceramike jak i ze złotego zwykla stal. Różnica jest tylko w wielkości klocka który pasuje do jednego i drugiego zacisku. Zaciski (nowe) kupiłem za grosze, teraz mi zostaje albo znaleźć jakąś tarcze ceramiczną a jeżeli nie to będe brać stal.

 

Oczywiście też będą wsadzane, wężyki w oplocie i najprawdopodobniej serwo od M5

Opublikowano
Nie będę robił więcej wywodów.. Generalnie koszt zacisków i osprzętu przy ceramice jest marginalny do ceny tarcz... życzę powodzenia;)
Opublikowano
Całość liczyłem ze wyjdzie ok 15-16tys. Na nowych zaciskach i klockach ktore mam za grosze, kwestia znalezienia teraz tarczy co bedzie największym problemem oraz dorobienie jarzm. Na f10forum takie mody ludzie juz robili i cena aż tak straszna nie jest. Jak wszystko uda mi sie zrobic bede wstawiać foty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.