Skocz do zawartości

Bmw e 70 3.0 d 235km rozgrzana dymi na wolnych obrotach.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich którzy mogą mi pomóc mianowicie ostatnio jechałem moja Bunia do Norwegii z domu do promu żadnych objawów, Bunia jechała jak wściekła zrobiłem 730km praktycznie jadąc cały czas autostradami. Po dojechaniu do celu wszystko było oki aż do czasu zatankowalem ON ultimate na stacji Bp. Otóż gdy już mieliśmy wjeżdżać na prom zobaczyłem ze po postoju około 5 min zaczęła kopcic na wolnych obrotach. Gdy zjechalem z promu i jechałem znów autostradami wszystko znów było ok aż do zatrzymania się na postój po dostaniu około 5 min znów zaczęła kopcic. Proszę o opinie i pomoc dzięki.
Opublikowano
Może być ale obcji jest wiele. A czy może to być również wina zasyfionej odmy lub kolektora dolotowego ? Czy też wynika to z tego ze leją wtryski ale tak gwałtownie by się to raczej nie zrobiło tylko były by jakieś objawy wczesniej?
Opublikowano

Po pierwsze czy nie ubywa oleju albo plynu chlodniczego?

Wykrecilbym swiece i zernkal czy sa okopcone czy nie.

Przeczyscilbym odme.

Jesli dalej na wolnych po dluzszym postoju by dymil to stawialbym na uszczelniacze zaworowe.

Nie przegrzales go gdzies ostatnio? Mnie martwi w tych autach, ze po zapaleniu sie kontrolki o braku plynu chlodzacego

trzeba dolac pare litrow. Tak nie powinno byc. Poziom zbiornika z plynem jest na wysokosci glowic.

A taki ubytek powoduje ze poziom gwaltownie spada ponizej poziomu glowic.

Uwazam, ze to troche kiepsko rozwiazali. Psobiscie juz wymienialem uszczelniacze... Objawy mialem podobne

Opublikowano
Płyn w normie olej jak narazie tez ale cały czas to kontroluje co do przegrzania to nie bo płyn cały czas w normie i nigdy się kontrolka nie zaswiecila od płynu. Olej w normie zmieniany 2 miesiące temu oczywiście Castro EDGE 5 w 30 wymieniane tez były wszystkie filtry włącznie z paliwowy.
Opublikowano

A nie wypala Ci sie przypadkiem DPF? Jak silnik rozgrzany I zaczął się process wypalania, a wlaśnie zatrzymałes auto, ale wciąz na obrotach,

to DPF będzie dymil

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.