Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

mam kilka tygodni problem z moim autkiem, odwiedziłem do tej pory 2 mechaników i jak narazie niewiele to dało.

Silnik 2.0 diesel rocznik 2003 compact -skrzynia automat

Ogromny sentyment bo jest w moich rękach od 7 lat.

Opis problemu:

Od kilku tygodni są sytuacje, że po wciśnięciu pedału gazu jest dziura w mocy raz 2-3 sekundy, a raz nawet 4-5 sekund najczęsciej pojawia się ona gdy ruszam ze świateł/ronda lub między 50-60km.

W pierwszym momencie to wyjeździłem diesla i zalałem świeżego niestety bez zmian. Pojechałem do mechanika diagnoza z komputera EGR i mówi, że turbina do wymiany.(dziwne bo upłyneło 25k km od wymiany, a staram się szanować). Kazałem przeczyścić EGR z 2 dni wokół komina w sumie było ok, niestety objawy powróciły.

Wybrałem się w trasę i jakie moje zdziwienie było, że czasami jechałem max 120(więcej nie dawało rady), a czasem się rozpędził do 140.

Dojechałem do mechanika i stwierdził, że jest pęknięty wężyk od turbiny i zamiast się rozszerzać to go wciąga. Wymienił za 50zł i auto znowu szalało. Przejechałem 500km i objawy wróciły, dziury w mocy i pojawił się nowy problem jak się zatrzymam na Drive to czasami jakby chciał się silnik zagotować i gaśnie chyba, że ruszę lub wrzucę luz, ten objaw pojawia się także przy cofaniu.

 

Byłbym wdzięczny za pomoc w Warszawie w diagnostyce problemu, najlepiej jak najszybciej z możliwością pracy nad autkiem w sobotę. Brak drugiego autka na tą chwilę, a dojeżdżam 20km do pracy.

Chciałbym doprowadzić samochód do ładu bo planuje go oddać w maju dla brata z okazji narodzin syna(przyda im się drugie autko, a sam rozglądam się za czymś nowym)

 

Z góry dzięki i wybaczcie jeśli złamałem jakieś standardy forum:)

Opublikowano
Dzisiaj zauważyłem kolejną rewelacje.... jak samochód jest zimny to jeździ bez problemów, natomiast jak się nagrzeje to zaczynają się problemy
Opublikowano

Miałem identyczne objawy jak ty i też na zimnym było wszystko elegancko.

U mnie pomogła zmiana elektrozaworu turbo, zmiana wężyków silikonowych, zmiana zbiorniczka podciśnienia u mnie był prawdopodobnie od benzyny :), zmiana oprogramowania ponieważ była nowa przepływka a brak adaptacji + filtr powietrza,paliwa.

Opublikowano
Mam pytanie, czy zna ktoś zakład w okolicach południowo zachodniej Warszawy co w miarę szybko mógłby się podjąć takiego tematu. Bo Acs Raszyn rzucił mi dzisaij termin na koniec maja:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.