Skocz do zawartości

Wymek

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Wymek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dostałem dzisiaj Carly opd i zainstalowałem apkę. Błędy jakie wyskoczyły: 0. Motor Control: <---------------------------> Engine / Motor: - Fault: Exhaust: angular offset to the crankshaft out of tolerance - Code: 130F20 - Fault: Charge pressure control, shutdown: pressure build-locked - Code: 120408 3. Immobilizer System: <---------------------------> Body Domain Controler : - Fault: Open or short circuit to battery voltage or internal error DC-DC converter - Code: 8044A0 7. Body: <---------------------------> Automatisches Front Steering: - ECU not present/no answer <---------------------------> Rear Electronics Module / Elektronik Modul hinten: - Fault: Output Nsl R defect - Code: 804880 - Fault: Output Rfs R defect - Code: 804882 <---------------------------> Integrated Chassis Management Quer/Längsdynamik: - Fault: With greater uncertainty direction Vx 2 M/S- Sbs function - Code: 480134 <===========================> 8. Other: ABS + DSC: - Fault: :Because of the cost over-temperature shutdown - Code: 801A55
  2. Póki co dostałem skan z serwisu: https://zapodaj.net/911e0e2cf95d1.jpg.html Pewnie jutro przyjdzie urządzenie to sam sprawdzę.
  3. No i już super wsparcie uzyskałem :) nie miałem pojęcia o istnieniu czegoś tak genialnego:) zamówione
  4. Jasne, rozumiem. Dlatego tym bardziej muszę poczekać na maila z serwisu, co się wyświetliło na komputerze. No takich specjalistów jak wspominałem, że jeśli nie pomoże "to pewnie" będzie łańcuch rozrządu do wymiany, bo standardowo przy takim przebiegu mniej więcej już w nich się pojawia problem. Nie jestem mechanikiem, ale w swojej specjalizacji, to nie wyobrażam sobie na stosowanie hasła chyba/pewnie/prawdopodobnie, bo mamy z tyłu głowy, że zaraz zapłacę za 10 rzeczy, zamiast za 1-2 konkretne związane z tym problemem.
  5. Z odczytanym też prawdopodobnie wróżka nie pomoże, napisałem już maila, żeby mi przesłali wyciąg z diagnostyki komputerowej z tego zlecenia. Komputer niewiele powiedział, bo akurat nie było aktywnego błędu. Musiałbym jeździć i jak się pojawi błąd to jechać gdzieś komputer podpiąć, a bywa, że i tydzień nie wyskakuje. Raz mi się udało, ale to nie był oryginalny soft bmw, znajomy po podłączeniu nic nie widział specjalnego, co mogłoby być powiązane z napędem. W serwisie dostałem wycenę na: Uszczelkę pokrywy głowicy, kołnierz uszczelniający, O-ring czujnika położenia rozrządu, wymianę/uszczelnienie pokrywy głowicy silnika, łańuch rozrządu+wymiana. Druga to: olej do aumatycznej skrzyni biegów, miska olejowa, śruba miski olejowej, wymiana tego i kasowanie ustawień adaptacyjnych.
  6. Rzeczywiście nie napisałem istotnego, że auto kupione poza Warszawą i musiałem bym jechać 200 km się kłócić, a nie mam 100% pewności, że to łańcuch. Diagnoza została postawiona w serwisie w Warszawie.
  7. Zacznę od tego, że jakoś nie mam szczęścia do BMW:), zawsze muszę natrafić na nietypowy problem. Kupiłem f30 320i rocznik 2012 w 2015 roku. Miał 78k przebiegu, a teraz ma 135k. Samochód od początku w Polsce. Przy zakupie pełne sprawdzenie w serwisie. Generalnie ok, tylko zwrócili uwagę, że trochę słychać łańcuch rozrządu. Dogadałem się ze sprzedającym, że koszt dzielimy na pół i robimy. Wszystko było ok, do września kiedy pojawiła mi się pierwszy raz kontrolka błąd napędu na autostradzie, a samochód przeszedł w tryb serwisowy. Zatrzymałem się, zresetowałem i wszystko grało. Próbowałem się zorientować co to mogło być. Generalnie wachlarz możliwości był ogromny. Po miesiącu pojawił się błąd ponowie i pojawia się do dziś dnia tylko w trybie nieregularnym, gaśnie i zapala się kiedy chce, ciężko pojechać do serwisu i trafić na moment że akurat będzie. Pojechałem w listopadzie do serwisu, w celu eliminacji problemu. Dostałem listę rzeczy do zrobienia, ale to nie związanych z błędem (np. obudowy amortyzatorów) i powiedzieli, że były jakieś drobne błędy ale nie powinien już błąd wracać. Jeśli wróci to pewnie łańcuch rozrządu- zagotowałem się bo 50k temu go wymieniałem..... Ale mówię dobra jadę zobaczymy. Tego samego dnia błąd wrócił.... Pytanie: Czy ktoś się orientuje co to może być za problem? Ewentualnie może polecić kogoś zaufanego w Warszawie do ogarnięcia tematu, bo historia poprzedniego bmw i walka ze spadkiem mocy po kilku mistrzach mechaniki niemieckiej generacji oraz stwierdzenie w serwisie,że powinno być ok a jak nie to pewnie łańcuch nie nastawia mnie optymistycznie. Pozdrawiam
  8. Wymek

    320d chwilowy brak mocy

    Mam pytanie, czy zna ktoś zakład w okolicach południowo zachodniej Warszawy co w miarę szybko mógłby się podjąć takiego tematu. Bo Acs Raszyn rzucił mi dzisaij termin na koniec maja:)
  9. Wymek

    320d chwilowy brak mocy

    Super informacja mam jakiś punkt zaczepienia:) tylko teraz muszę odnaleźć kogoś kto uczciwie to zrobii
  10. Wymek

    Mazowieckie

    Witam, czy znajdę jakiegoś specjalistę w okolicach południowo zachodniej Warszawy. Fajnie by było gdyvy działał także w sobie
  11. Wymek

    320d chwilowy brak mocy

    Dzisiaj zauważyłem kolejną rewelacje.... jak samochód jest zimny to jeździ bez problemów, natomiast jak się nagrzeje to zaczynają się problemy
  12. Wymek

    320d chwilowy brak mocy

    Witam, mam kilka tygodni problem z moim autkiem, odwiedziłem do tej pory 2 mechaników i jak narazie niewiele to dało. Silnik 2.0 diesel rocznik 2003 compact -skrzynia automat Ogromny sentyment bo jest w moich rękach od 7 lat. Opis problemu: Od kilku tygodni są sytuacje, że po wciśnięciu pedału gazu jest dziura w mocy raz 2-3 sekundy, a raz nawet 4-5 sekund najczęsciej pojawia się ona gdy ruszam ze świateł/ronda lub między 50-60km. W pierwszym momencie to wyjeździłem diesla i zalałem świeżego niestety bez zmian. Pojechałem do mechanika diagnoza z komputera EGR i mówi, że turbina do wymiany.(dziwne bo upłyneło 25k km od wymiany, a staram się szanować). Kazałem przeczyścić EGR z 2 dni wokół komina w sumie było ok, niestety objawy powróciły. Wybrałem się w trasę i jakie moje zdziwienie było, że czasami jechałem max 120(więcej nie dawało rady), a czasem się rozpędził do 140. Dojechałem do mechanika i stwierdził, że jest pęknięty wężyk od turbiny i zamiast się rozszerzać to go wciąga. Wymienił za 50zł i auto znowu szalało. Przejechałem 500km i objawy wróciły, dziury w mocy i pojawił się nowy problem jak się zatrzymam na Drive to czasami jakby chciał się silnik zagotować i gaśnie chyba, że ruszę lub wrzucę luz, ten objaw pojawia się także przy cofaniu. Byłbym wdzięczny za pomoc w Warszawie w diagnostyce problemu, najlepiej jak najszybciej z możliwością pracy nad autkiem w sobotę. Brak drugiego autka na tą chwilę, a dojeżdżam 20km do pracy. Chciałbym doprowadzić samochód do ładu bo planuje go oddać w maju dla brata z okazji narodzin syna(przyda im się drugie autko, a sam rozglądam się za czymś nowym) Z góry dzięki i wybaczcie jeśli złamałem jakieś standardy forum:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.