Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

szukam dla siebie zagazowanej e34 jako drugie auto i znalazłem coś takiego:

 

http://otomoto.pl/bmw-520-C36548212.html

 

Jestem po rozmowie z właścicielem. Dowiedziałem się, że:

- auto jest w ciągłej eksploatacji, robi 50 km dziennie

- silnik jest suchy, ma wymienione uszczelki, jest zalany półsyntetykiem Motula

- progi i podłoga są całe

- korozja zaczyna się na dole drzwi, najgorzej podobno jest we wlewie paliwa, gdzie został zamontowany wlew do gazu

- LPG sekwencja, marki nieznanej, ale podobno bardzo dobra, butla w kole, mieści 36 litrów

- środek wymieniony na skóry przez poprzedniego właściciela, tylna kanapa z serii 7

- auto stoi na zimówkach na feldze 16''

 

Będę wdzięczny za opnie i podpowiedzi. Czy Waszym zdaniem warto jechać to oglądać?

 

Rozkodowany VIN:

 

========================================

Vehicle information

========================================

VIN: WBAHB51030BD53247

Type code: HB51

Model: 520I (EUR)

E-F-R series: E34

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M50

Displacement: 2.00

Power: 110 (149 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: 181 - DIAMANTSCHWARZ METALLI

Upholstery code: BD53247 HB51 181 0411 5' E34

Prod.date: 1991-03-13

 

S210 Dynamic stability control III

S240 Steering wheel, leather

S285 BMW light alloy wheel BMW styling

S314 Door mirror, driver lock, heated

S320 Deleted, model lettering

S339 Shadow-Line

S400 Slide/tilt sunroof, manually operated

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S481 Sports seat

S510 Headlight vertical aim control

S520 Fog lights

S556 Outdoor temperature indicator

S659 Radio Bavaria Electronic CD II

S676 HiFi speaker system

L801 National version Germany/Austria

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

w podpisie masz też Warszawę więc 20-30km podjechać to chyba nie problem.

po tych zdjęciach nikt Ci nie doradzi czy warto.

ewentualnie na co masz zwrócić uwagę.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Jeszcze jedna sprawa - auto nie jest przerejestrowane na obecnego właściciela, bo sprzedający i kupujący pochodzili z tego samego miasta. Jest umowa kupna-sprzedaży z poprzednim właścicielem i w sumie tyle. Czy będzie problem z ewentualnym zarejestrowaniem takiego auta?
Opublikowano
Już coś ściemnia. Po prostu mu się nie chciało tego zrobić i/lub żałował kasy na nowy DR. Rejestracja jest obowiązkowa, w tym przypadku zachowałby obecne blachy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.