Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Od roku, czyli od kąd posiadam swoje E46 325 Compact 2002 r nęka mnie pojawiający się niesystematycznie bład silnika wywołujący przechodzenie w tryp awaryjny.

Nie ma zależności czy przy deptaniu czy przy manewrach parkingowych, nie ma zaleznosci od temperatury itp itd...

Mianowice co jakis czas pojawia się kontrolka EML+RECZNY+KONTROLA TRAKCJI i do czasu do czasu do tego check. Dodam również że wymieniłem odme na nową, wymieniłem przepływke i przepustnice, niestety na uzywki ale wymienione i od roku non stop to samo, raz na tydzien, kilka razy dziennie i tak w koło.

Własnie siedze w samochodzie z kompem i przeskanowałem go IMP'ą, z błędów silnika mam jeden :

 

http://pics.tinypic.pl/i/00650/np3mro80ppmm_t.jpg

 

A do tego znalazłem jeszcze 2 błędy w opcji DSC:

 

http://images.tinypic.pl/i/00650/zz29ws65tvg1_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00650/xipyi87wfrhy_t.jpg

 

Za pomoc, lub namiar na kogoś kto w województwie śląskim lub małopolskim, a dokładnie do powiedzmy 100km od Oświęcimia ogarnie temat stawiam/wysyłam kurierem dobrą flache.

 

Pozdrawiam

 

Seba

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Blad w silniku moze wynikac z braku adaptacji przeplywki. Nie jestem pewien czy przypadkiem nie trzeba tego zrobic po wymianie w E46.

 

Co do DSC to mowi, ze nie ma sygnalu o obrotach z silnika. Tutaj masz szczegolowy opis DSC: http://www.e38.org/DSC.pdf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.