Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A więc tak.

 

Ostatnio wymieniony został żarnik od xenonu, cieknący element układu chłodzenia, wyczyszczony kolektor. (niestety brak zdjęć :/)

 

Założone zawieszenie :cool2: jest sztywniej, bardziej twardo, ale przede wszystkim lepiej!

 

Zawieszenie wciąż się układa ostateczna regulacja po zakupie nowych felg. Wiem, że tylne koła obecnie to masakra...

 

http://i.imgur.com/IjyuDTM.jpg

http://i.imgur.com/bdmddtU.jpg

http://i.imgur.com/AuU0bDe.jpg

http://i.imgur.com/L3CEBIu.jpg

http://i.imgur.com/kZbLVhc.jpg

http://i.imgur.com/fsoPaS4.jpg

 

zdjęcia robione telefonem podczas mycia auta więc bez szału :)

Opublikowano
przod wyglada fajnie :) felgi dales 17 czy beda wieksze ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Dzięki :)

 

Jak mi załatwisz asfalt na ulicy to kupie 19" :D poza tym moja okolica wygląda jak by progi zwalniające spadały z nieba wraz z deszczem :P

 

Co do kolektora wyznaje zasadę "Rób to na czym się znasz, a resztę zostaw innym którzy to potrafią zrobić"

Jak coś rozkładam i składam to zawsze mi coś zostanie :D

Dlatego nad moim autem opiekę serwisową pozostawiam Mautoczęści z Legionowa kolega Gorki z forum i to u niego robiłem czyszczenie kolektora.

 

Ostatnio właśnie zrobili u mnie

- Nox

-Termostat

- wypalanie katalizator

Opublikowano

Z jednej strony masz rację :P Ja już swoje S230 po ostatnich nocnych jazdach musiał oddać do spawania :mad2: Komfortu niestety brak przy takim rozmiarze ale za to wygląda zacnie :lol:

 

No i słusznie też jestem tego zdania :) W ogóle odczuwasz jakaś różnicę po czyszczeniu ? :)

Opublikowano

Różnicy może nie czuje.

 

Bardziej świadomość co się zmieniło, przed zabiegiem (widziałem zdjęcia) częściowo nie było widać zaworów po zabiegu idealne.

 

Mam swoje E90 nie cały rok i jeszcze nim pojeżdżę wiec na pewno musi byś sprawne :D

 

 

A co do felg to wiem, że 19" to jest to lecz ma swoje minusy... :/

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ostatnio zakupiłem korzystając z genialnej promocji salony Bawaria Motors gumowe dywaniki na zimę :cool2:

http://i.imgur.com/ye0QYIl.jpg

 

 

Jeszcze czeka mnie w tym roku zakup opon zimowych trwa wybór :)

 

Plany na 2016

- Felgi styling 193 lub 313 (jak się uda to jeszcze w 2015)

- wiosna 2016 upgrade do 3.0i 272hp :twisted:

- m-pakiet zewnętrzny

w rozważaniach

- nowy dolot

- zmiana wydechu

Opublikowano
na jaki dolot zmieniasz ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ostatnio zakupiłem korzystając z genialnej promocji salony Bawaria Motors gumowe dywaniki na zimę :cool2:

http://i.imgur.com/ye0QYIl.jpg

 

 

Jeszcze czeka mnie w tym roku zakup opon zimowych trwa wybór :)

 

Plany na 2016

- Felgi styling 193 lub 313 (jak się uda to jeszcze w 2015)

- wiosna 2016 upgrade do 3.0i 272hp :twisted:

- m-pakiet zewnętrzny

w rozważaniach

- nowy dolot

- zmiana wydechu

 

fajne plany :cool2: :D

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Opublikowano

Na razie nie mam typów co do dolotu. Szukam, czytam.

 

Problem jest w tym, że większość dolotów jest do N52 chociaż moim zdaniem te od N52 na 100% podejdą do N53, ale to będę sprawdzał jeszcze.

Obecnie z zmian HP na + na pierwszy planie jest zmiana na 3.0i

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

To co się zmieniło przez te prawie 4 miesiące.

 

Został kupiony w grudniu kolektor do ulepszenia na 272hp

 

http://i.imgur.com/gTLH3fP.jpg

http://i.imgur.com/qdN428b.jpg

 

Od razu ostrzega jest to bardzo trudny temat.

Progres to około 70% realizacji celu. :mad2:

Podkreślę, że kolektor z disami dalej leży na półce. Sam montaż to będzie bułka z masłem :)

 

Dzięki Kolego Smokin i Watkem za kontakt do mechanika i podpowiedzi.

 

Temat jest otwarty mam nadzieje go skończyć w ciągu 30-50 dni.

 

Kupiłem nowe felgi :twisted:

 

http://i.imgur.com/Psybgau.jpg

 

ps: foto nie moje

Koła czekają na cieplejsze dni.

 

Oprócz tego był serwis

- Olej

- Płyn do wspomagania plusz uszczelka zbiorniczka

- Olej dyfer

- filtry

- inne

 

Trwają poszukiwania opon + renowacja starych 17 i walka z upgradem silnika.

 

Saty tuned.

Opublikowano

Z tego co zrozumiałem z załączonego filmiku to:

 

1. Część filmu to takie auto jak moje w automacie nie wiemy czy x-drive.

Lewa strona cały stock

Prawa strona nowy kolektor plus, disy, filtr k&n bez mapy od 330i

 

I tutaj nie ma prawie żadnej różnicy bo niby jak ma być?

 

2. Część filmu

 

lewa strona cały stock

Prawa strona nowy kolektor plus, disy, filtr k&n + mapa od 330i nie wiadomo jak zmodyfikowana

 

I różnica już występuję.

Jak napisał autor filmu 3 sekundy.

 

 

Popraw mnie jeżeli się mylę :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście że potrzebna jest mapa, ale różnice zobaczysz na hamowni.
3A0jS9b.png
Opublikowano
No 2 część filmu jest już z mapą i szału to nie robi ... 0-100 km/h praktycznie identycznie , pózniej do 160 nie wiele szybciej niż seria ... Więc moim zdaniem jak wszystko jest zrobione jak trzeba i dobrze wgrany program i różnica jest znikoma to patrząc pod kontem osiągi / opłacalność - Nie kalkuluje się to w ogóle :wink:
Opublikowano

Nie mamy pewności ile km on po modyfikacji ma. Napisał że 272. Był na hamowni?

 

Czytałem dużo o tej modyfikacji i każdy kto ja zrobił odczuwał dużą różnicę.

 

Jak znajdę kogoś z 330i najlepiej 330xi to postaram się "złapać" z nim i to nagrać bo sam jestem ciekaw różnicy.

 

 

ps: 3 sekundy różnicy to dużo... :D

Opublikowano

fimik pokazuje najpierw modyfikacje przed mapa do 330i i strata jest zrozumiala, potem pokazuje jak juz jest zrobione wszystko jak trzeba i pokazuje 3 sekundy mniej przy 0-200 czyli roznicy ktora mozemy oczekiwac przy 50 koniach wiecej w benzynie . roznica do setki miedzy 325i a 330i w N53 to okolo 0,8 seks (przy nowym silniku w laboratorium).

 

A wiec wedlug mnie zakonczylo sie to powodzeniem. Teraz jezeli porownujemy to dizla z dwoma turbinami, to tak ilosc koni do wysilku wlozonego jest gorsza w przypadku benzyny bez turbo ale to chyba wszyscy wiedza :)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

tyle ze tu nie chodzi aby zyskac nie wiadomo co w przyîeszeniu do 100 tylko aby zyskac silnik ktore jest duzo bardziej dynamiczny we wszystkich zakresach i zyskac te 3 seks do 200...0-100 interesuje goscia ktory kupil sobie skode fabie 90 KM. Mozna uzyskac po programie i wymianie wydechu i dolotu okolo 305 koni faktycznych czyli z 325i masz 335i i nie musisz sie liczyc z dwoma dziewicami pod maska ktore wyja za kazdym razem jak naciskasz pedal gazu...

 

Turbiny za sprawa silnikow elektrycznych w ciagu 10 lat w samochodach ciwilnych odejda do lamusa na poczet hybrydO LUB WRECZ SAMYCH ELEKTRYK. Silnik elektryczny jest sprawniejszy, dostarcza absurdalna ilosc NM od pierwszego tysiaca obrotow... Nie ma w ogole porownania z jakimkolwiek dizlem lub benzyna zturbnodoladowana.

 

Jak bylem w stanach teraz jezdzilem Tesla S 90D (zaden hajwaj to model ze srodka polki), PRZYSPIESZENIE DO 100 W 5 SEKS, 670 NM W CALYM SPEKTRUM ,a spala 0 l/100, i zero halasu... jak tym jezdzisz to rozumiesz jak taki spalinowy BMW jest zacofany. wersja topowa P90D przyspiesza w 3 sekundy do setki, Z 960 NM A KOSZTUJE mniej niz m4 a ma wielkosc seri 5... nie ma meczu dla BMW.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

Odnosząc się do chęci "ulepszenia" swojego silnika poprzez absurdalny nakład PLN do wzrostu mocy.

 

W silnikach wolnossących benzynowych nie ma taniego sposobu na podniesienie mocy.

 

Tak jak napisała Rivasi, chodzi o uzyskanie lepszej dynamiki silnika. I lepsze przyśpieszenie do 200+.

 

Mój wybór benzyny był świadomy. Dzisiaj może bym kupił 335, choć nie jestem pewien.

Mam to auto dopiero rok. Plany są zacne i stara się je realizować. Jak dojdę do 300km w wolnossącej benzynie będę mógł powiedzieć dość :)

 

Ps: za tą kasę pewnie w 335d bym miał 450+km :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.