Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rodzinka mi przywiozła BMW e30 316i z roku 1990,sedan.

Generalnie auto jest świetnie utrzymane,kupione od niemca ktory ma jeszcze dwie inne droższe BMKi.

Wizualnie: kolor grafit metalik rowne linie blachy proste nie widac sladów ingerencji blacharskich i lakierniczyk,bez korozji ma kilka rysek do polerki, wnętrze utrzymane pedantycznie bez wytarc,przetarc nie podarte fotele, niewyrobiony lewarek zmiany biegow.dwa komplety kól w tym jedne to roczne alufelgi 15.

Na przeglądzie nie stwierdzili luzów amory ponad 80%sprawności.(mi sie jednak wydaje ze przekładnia ma luz)

To tak z grubsza o zaletach,teraz wady:

Najbardziej uboga wersja z ubogich czyli zegarek zamiast obrotomierza i brak wspomagania

w 2003 roku założony hak Bosala,

silnik suchy, niemyty nie stwierdziłem ubytku oleju podczas podrozy z zachodnich niemiec ale, no właśnie i tu mam mały problem

Jest to M40 troszke slychac popychacze,ale najbardziej martwi mie dzwięk z okolicy przepustnicy najbardziej slyszalny.

slychac go tylko na biegu jałowym i lekko podwyższonych obrotach pozniej zanika, jest to cos na pograniczu szumu łożyska może jakiegoś dziwnego zakłucenia przeplywu powietrza taki dziwny świst.

Inną wadą jet tez przy przyspieszaniu tak do około 50 km/h slyszalna najprawdopodobniej przekładnia główna pozniej jest cicho

Do skrzyni zadnych zastrzeżeń.Generalnie brak wycieków.

naklejka zmiany paska rożrządu w 2001roku przy 80tyś teraz jest na liczniku 155tyś a w rzeczywistosci to tylko Pan Bóg wie:-)choc sam nie wiem co o tym aucie sądzić. cena 1000euro +oplaty

Najbardziej mnie interesuje dziwny dzwiek silnika może ktoś wie w czym tkwi problem,byłbym wdzięczny za porade:-)

Opublikowano
martwi mie dzwięk z okolicy przepustnicy najbardziej slyszalny. slychac go tylko na biegu jałowym i lekko podwyższonych obrotach pozniej zanika, jest to cos na pograniczu szumu łożyska może jakiegoś dziwnego zakłucenia przeplywu powietrza taki dziwny świst.

 

Miałem M40 B16 i cicho syczało na biegu jałowym (właśnie w pobliżu przepustnicy), mimo braku nieszczelności w dolocie. Teraz mam M20 B27 i to też jest lekki "sykacz". Przypuszczam, że jest to dźwięk towarzyszący przepływowi powietrza wokół podregulowanej, nie całkiem domkniętej przepustnicy.

 

Jest stara wypróbowana metoda sprawdzenia, czy są nieszczelności w dolocie - pędzel moczony w benzynie, którym pacykuje się podejrzane uszczelki i łączenia. Jeżeli w chwili pacykowania silnik (pracujący na biegu jałowym) przyspiesza, to znaczy, że połączenie jest nieszczelne.

 

naklejka zmiany paska rożrządu w 2003roku przy 80tyś teraz jest na liczniku 155tyś a w rzeczywistosci to tylko Pan Bóg wie:-)choc sam nie wiem co o tym aucie sądzić. cena 1000euro +oplaty

 

Brak wycieków z układu napędowego, ładnie utrzymane wnętrze i nie wyrobiony mechanizm zmiany biegów to są fakty popierające przebieg licznikowy. :cool2:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano

proponuje żebyś zmienił pasek rozrządu jeżeli tego oczywiście juz nie zrobiłeś :wink: jeśli pasek ma rzeczywiście najechane tyle kilometrów to juz sie ''kończy'' szczególnie w m40 :|

pozdro :mrgreen:

klepało ale przestało!!!
Opublikowano

Czekam na blachy i pierwsze co zrobie to pasek,pozniej zaleje jakis półsyntetyk i filtry wymienie, może zmiana oleju w dyfrze wpłynie na zmiane dzwieku choc nielicze na to:-)

Twój pomysł z pędzelkiem i paliwem jest dobry,tylko jesli by teraz łapał troche lewego powietrza to wydaje mi sie że nie pracował by tak równiutko,ale moze sie myle w każdym bądz razie w niedziele przy wolnym sprawdze to:-) dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.