Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, dwa dni temu w mojej buni doszło do zwarcia prawdopodobnie przetwornicy od ringow i doszło do pożaru, na szczęście szybka reakcja pozwoliła uniknąć większych strat, ale jednak jakieś są.

 

Oprócz elementów blacharskich tj. Maska, błotnik, zderzak spaleniu uległa instalacja elektryczna, plastiki w komorze. (postaram się dodać fotki)

 

Po głębokich przemyśleniach doszliśmy do wniosku, że najlepiej będzie kupić anglika, i zrobić swapa na m52b28. Anglik jest w automacie.

Zastanawia mnie kwestia skrzyni i sprzęgła, czy z mojego m52b25 podejdzie p&p.

Silnik tak czy inaczej musze wyciągnąć w celu pomalowania komory silnika, a mając anglika w 2.8 można już wrzucić b28.

 

Zastanawia mnie kwestia skrzyni i sprzęgła.

Oczywiście chce pozostać przy manualu.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Bercik2602
Opublikowano
Czy pasuje to nie wiem ...ale uważaj, kumplowi po pożarze bagażnika w przedliftowej e46 do teraz elektryka szwankuje a co dopiero jak przód się palił.
Opublikowano
Witam, dwa dni temu w mojej buni doszło do zwarcia prawdopodobnie przetwornicy od ringow

nie prawdopodobnie tylko na pewno! Mi też w e46 się to gó_wno zajarało. A była bardzo dobrze zabezpieczona przed wilgocią! Cała zaklejona w grubej koszulce termokurczliwej.

Tyle, że stało się to podczas krótkiego postoju na :diabel_faja: od razu wyczułem smród i podjąłem środki zapobiegawcze :mrgreen:

.

Opublikowano

CCFL

nie chce wymieniać nicka Allegro bo to chyba był nawet ktoś z BMW KP a z tego co widzę to gość nie zajmuje się już sprzedażą tego badziewia. Z resztą to było jakieś 4 lata wstecz.

.

Opublikowano

U mnie nie mam pojęcia jakie ringi siedziały. Taką kupiłem.

 

Na szczęście stało się to na parkingu podziemnym w galerii, i ochrona szybko zareagowała

Opublikowano

Witam, zakupiłem juz dawce części - anglika,

Wybór padł na m54b30. Teraz tylko swap i powróci do "zywych"

 

Ps: mam części do sprzedania-ceny niższe niż rynkowe. Jakby ktoś był zainteresowany - priv

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Co by nie zaczynać nowego tematu, zapytam tutaj.

 

Bierzemy pod lupę swap m52b25 na m54b30 z anglika.

 

Instalacja z komory silnika podejdzie, komputer jest po lewej stronie i mnie jak i w angliku.

 

Problem polega na tym, że przepustnica w m52 jest sterowana na linkę, a w m54 jest juz elektroniczna.

Pytanie brzmi, czy wystarczy przełożyć pedal gazu, i pociągnąć wiązkę od potencjometru do komputera, czy trzeba rzezbic.

 

I czy instalacja która znajduje się u mnie w kokpicie podejdzie do komputera z m54.

 

Z góry dzięki za pomoc.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy, żeby nie zakładać nowego tematu.

Mam juz 3 litrowke u mojej budzie.

Z podałem gazu sobie dałem rade,

Ale z wiązki silnika idzie kostka, której nie mam gdzie wpiąć. Jest to 6kabli.

W angliku jeden szedł do ews jeden do masy w skrzynce bezpieczników, a 4 do licznika.

U mnie są te przewody przy liczniku, tj. Nie ma pustych pinow. Ktoś się orientuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.