Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mam pewien problem i za bardzo nie mogę nigdzie znaleźć rozwiązania. Może ktoś już się spotkał z czymś takim.

 

Nie ma mocy poniżej 4500 obr/min., powyżej tej granicy jedzie jak powinno. Auto zachowuje się jakby miało big single turbo.

 

Do tej pory wymieniłem węże podciśnienia na nowe, a elektrozawory są sprawne. INPA pokazuje, że jest wszystko w porządku.

 

Mam minimalnie luźny jeden z wastegatów, standardowy problem z tylną turbiną, ale nie powinno to chyba mieć aż takiego wpływu.

 

W celu zobrazowania problemu wklejam wykres z hamowni, który otrzymałem od poprzedniego właściciela auta.

 

http://img24.otofotki.pl/obrazki/cn590_Wykres.jpg

Opublikowano

Widziałem ten wykres na bmw sport.

 

Pierwsza sprawa jedz na inną hamownie i porównaj kreski. Ten wykres co wkleiłeś jest mega zły, albo pomiar źle wykonany albo problemy z silnikiem.

 

Jeśli pomiar jest ok to dziwie się tunerowi, że podjął się remapu. Samochód nie jest sprawny i pierw usuwa się usterki a potem robi remap, ale to już tuner powinien wiedzieć :duh:

Ja na Twoim miejscu wgrał bym najnowszy seryjny soft do ECU i pojechał ponownie na hamownie. Dopiero na seryjnym sofcie zrobił bym diagnostykę i szukał usterek.

 

Tutaj masz jak poprawnie powinien wyglądać wykres n54b30

 

http://i.imgur.com/eTYogDo.jpg

 

Pokaż go tunerowi, bo widać, że minął się chyba z powołaniem

Opublikowano
Widziałem ten wykres na bmw sport.

 

Pierwsza sprawa jedz na inną hamownie i porównaj kreski. Ten wykres co wkleiłeś jest mega zły, albo pomiar źle wykonany albo problemy z silnikiem.

 

Jeśli pomiar jest ok to dziwie się tunerowi, że podjął się remapu. Samochód nie jest sprawny i pierw usuwa się usterki a potem robi remap, ale to już tuner powinien wiedzieć :duh:

Ja na Twoim miejscu wgrał bym najnowszy seryjny soft do ECU i pojechał ponownie na hamownie. Dopiero na seryjnym sofcie zrobił bym diagnostykę i szukał usterek.

 

Tutaj masz jak poprawnie powinien wyglądać wykres n54b30

 

http://i.imgur.com/eTYogDo.jpg

 

Pokaż go tunerowi, bo widać, że minął się chyba z powołaniem

 

Dzięki za odpowiedź, dobrze wiem jak powinien wyglądać seryjny wykres i także dziwie się tunerowi, że podjął się tego zadania. Pomiar na pewno dobry ponieważ jest to wyczuwalne podczas jazdy. Chyba zrobię jak piszesz, zacznę od seryjnego softa.

 

Na e90post znalazłem kilka tematów z identycznym przypadkiem, ale nikt ostatecznie nie napisał czy i jak problem został rozwiązany.

Opublikowano
Chyba domyślam się w czym tkwi problem. Czy jest ktoś w stanie napisać gdzie w INPIE znajdę test pompy niskiego ciśnienia bądź gdzie mogę odczytać wartość z czujnika niskiego ciśnienia? Niestety mam MSD80 po niemiecku i nie mogę znaleźć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.