Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciałem spytać wygląda sprawa obniżenia tylnego zawieszenie w BMW E61 z 2007r facelift z zawieszeniem samopoziomującym się.

Czy ktoś wykonywał podobną rzecz, jaki to ma wpływ na sprężynę pneumatyczną i całe tylne zawieszenie?

 

Jeśli temat był poruszany już to z góry przepraszam i wdzięczny będę za link bo chętnie poznam się z opiniami na ten temat.

Opublikowano

moze ci to zrobic kazdy, kto koduje.

Ja obnizylem o 30mm jakies 180.000 zrobilem i nic.

Musisz ustawic zbieznosc

Opublikowano

Rozumiem że przód poszedł 30 mm w dół a NIVO komputerowo również o 30 mm?

Rozumiem ze wspominasz o zbieżności kół ? czy coś innego masz na myśli ?

  • 2 tygodnie później...
  • 8 miesięcy temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano

Pytanie w temacie;)

Obnizylem auto kitem firmy TA technix- tak tak wiem ze dolna polka, nie w tym rzecz, narazie to wstep do lekkiej gleby, mamy zime amorki mialem do kosza a zeby sprawdzic jak bedzie sie jezdzic zalozylem amorki i sprezyny tatechnix z allegro za 550 pln, jezdzi sie bdb(4000 km), tyl obnizylem o 20mm i tak ma zostac, chcialbym zmienic amortyzatory tylne-przy obciazeniu tzn bagaz plus pasazerowie autem baaardzo buja-efekt pilki z tylu, zastanawiam sie czy po obnizeniu standardowego zawieszenia o 20mm moge zamontowac oryginalne amortyzatory do zawieszenia sportowego fabrycznie nizszego?czy musze montowac standardowe amortyzatory do zawieszenia standardowego?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.