Skocz do zawartości

E46 330Ci Stuki w tylnym zawieszeniu.


Epsilon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Ostatnio wymieniłem zawieszenie z tyłu auta z powodu stuków, puków, wyrobionej tulei dyfra i pływających. Jak miałem auto rozebrane to stwierdziłem, że wymienię wszystko i będzie na jakiś czas spokój. Aby zobrazować co znaczy wszystko, poniżej zdjęcie.

 

Przed:

11083798_1019458801416619_3579476797572314828_o.jpg

 

Po:

10683532_1019458758083290_9040407401968631077_o.jpg

 

Dyfer luzów nie ma w ogóle, półosie też. Krzyżak na wale igła, łącznik i łożysko wału wymieniłem. Podłoga sprawdzona i jest cała.

Złożyłem wszystko do kupy i.. nadal stuka!

 

Zwłaszcza przy wolnych manewrach jak np. parkowanie. Podczas bujania autem na postoju również słychać rytmiczne stukanie w momencie gdy auto jest wychylone. Ręce mi już opadają, może ma ktoś pomysł co by to mogło być?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały update:

 

 

Taki efekt po powrocie z pracy. Okazało się, że koło luźno lata. Jak auto postało 2-3h trzeba było je mocno rozbujać by znów złapało luz.

Nakrętka na półosi jest zakręcona fest i zaklepana. Nie wiem czy dobrze rozumuje i czy to możliwe ale obstawiam, że to coś z łożyskiem, może seger puścił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.