Skocz do zawartości

Epsilon

Zarejestrowani
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330Ci

Osiągnięcia Epsilon

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Od jakiegoś czasu borykam się z irytującym szarpaniem na wolnych obrotach. Tylko na postoju. Jak auto jedzie wszystko jest ok. Przyśpiesza normalnie, chodzi dobrze. Jak dodam trochę gazu (na postoju) tak do 800-900 rpm szarpanie ustaje. Bywają takie dni, że auto nie szarpie lub też może szarpie tylko o wiele mniej. Ciepły czy zimny nie ma znaczenia. Myślałem, że to koło dwumasowe więc wymieniłem jednak nic to nie dało. Szlag mnie z tym trafia. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Pozdrawiam
  2. Potwierdzam, nowa pompa i jak ręką odjął. Nie zauważyłem, że już wcześniej odpowiedziałem. Chciałem usunąć ten wpis ale nie mogę lub też nie wiem jak.
  3. Paradoksalnie ustało samo z siebie.. Raz na jakiś czas (rzadko i tylko na wolnych obrotach.. da się lekko gazu do 800-900 rpm i cisza) stuka ale nie widzę żadnej zależności. Auto jeździ normalnie. Tylko na wolnych obrotach przy postoju szarpie.
  4. Witam, od tygodnia prześladują mnie stuki wydobywające się najprawdopodobniej z silnika. Zimny ciepły nie ma w zasadzie znaczenia choć na zimnym może trochę mniej to słychać. Olej oczywiście jest, Motul 8100 X-Cess 5W40 Na filmiku słychać je od ok. 4-5 sekundy. Jakieś pomysły co to może być? Mały Update - po wciśnięciu sprzęgła ustaję.. czyli wychodzi na to, że skrzynia. Pozdrawiam
  5. Witam, problem rozwiązany! Stukał tak drążek reakcyjny (dolny wahacz) prawy. Jak byłem na geometrii nie dokręcili mi kontry od strony dyfra przez co miał +/- 2 mm luzu i to tak stukało. Pozdrawiam
  6. Mały update: Taki efekt po powrocie z pracy. Okazało się, że koło luźno lata. Jak auto postało 2-3h trzeba było je mocno rozbujać by znów złapało luz. Nakrętka na półosi jest zakręcona fest i zaklepana. Nie wiem czy dobrze rozumuje i czy to możliwe ale obstawiam, że to coś z łożyskiem, może seger puścił?
  7. Tak, wszystko było ok, całą podłogę czyściłem i malowałem więc było dobrze widać.
  8. Witam, Ostatnio wymieniłem zawieszenie z tyłu auta z powodu stuków, puków, wyrobionej tulei dyfra i pływających. Jak miałem auto rozebrane to stwierdziłem, że wymienię wszystko i będzie na jakiś czas spokój. Aby zobrazować co znaczy wszystko, poniżej zdjęcie. Przed: Po: Dyfer luzów nie ma w ogóle, półosie też. Krzyżak na wale igła, łącznik i łożysko wału wymieniłem. Podłoga sprawdzona i jest cała. Złożyłem wszystko do kupy i.. nadal stuka! Zwłaszcza przy wolnych manewrach jak np. parkowanie. Podczas bujania autem na postoju również słychać rytmiczne stukanie w momencie gdy auto jest wychylone. Ręce mi już opadają, może ma ktoś pomysł co by to mogło być? Pozdrawiam
  9. Nowa pompa rozwiązała problem. Auto pali jak trzeba, benzyna idzie do zera i wszystko gra, nawet zbiera się jakby lepiej :) . Pozdrawiam P.S Teraz najprawdopodobniej przyszła kolej na alternator!!! Elektronika świruje :(
  10. Sachs był montowany w fabryce na pierwszy montaż, więc jak dobierzesz odpowiednio to nie widzę problemu. Bardzo dobre amorki. Bilstein B4 też może być ale jeśli masz fabryczne sporowe zawieszenie to będzie ci auto stało nieco wyżej ale tragedii nie będzie ( w każdym razie na tyle) gdybyś czasem zrobił taki myk na przód to masakra. Ja zrobiłem taki błąd i tak to wyglądało: Bilstein B8 nie polecam na nasze drogi, jest to dobry amor, przeznaczony do zawieszeń obniżanych i o ile się nie mylę można go nawet regeneroać natomiast jest strasznie twardy ponoć można to regulować jakoś ciśnieniem oleju ale to w sporcie raczej ma sens. Jeśli masz obniżone zawieszenie to w zasadzie powinno to być widać gołym okiem natmiast dla pewności możesz wymontować stary amortyzator i zmierzyć jego długość całkowitą i samego tłoka i na bazie tego dobrać coś odpowiedniego. :) Pozdrawiam
  11. Dzięki wszystkim za info. Pompa zamówiona. Wymienię i dam znać czy problem rozwiązany. Podejrzewam, że raczej na pewno tak będzie :) Pozdrawiam
  12. Witam, Ciśnienie sprawdzone i przy rozruchu pompy (na wyłączonym silniku) jest 3.4 Bara czyli raczej ok. Po ok. 5 minutach spada do 2.5 Bara. Na pracującym silniku cay czas jest 3.4 Bara więc też raczej ok. Natomiast ciekawa sprawa ale po wyjęciu pompy z auta wskaźnik poziomu paliwa cały czas pokazuje w połowie między 0 a 1/4 (widać na zdjęciu). Jest to odczyt z 2'giej komory zbiornika? Jak auto ma ponad 1/4 jeździ ok, tylko spadnie lekko poniżej 1/4 dławi się i gaśnie jak jest tak jak na zdjęciu nawet nie odpala.
  13. Pod kanapą wszystko wygląda ok. Nic dziwnego nie słychać, wężyk też wygląda na cały. Jutro będę mierzył ciśnienie na listwie i powinno się wyjaśnić. Pozdrawiam
  14. Nowy objaw.. Rano auto wyprowadzone z garażu w którym jest +10 stopni. Odpala bez problemu po przejechaniu 1.5km przy prędkości ok. 40/50 km/h na 3 biegu dodaje gazu by przyśpieszyć, obroty idą trochę w górę do +/-3000/3500 i auto mi gaśnie. Szybko odpalam ponownie i wszystko jest ok, po 400m ponownie dodaje gazu i znowu gaśnie. :| w ciągu 5 minut 3 razy... Za trzecim razem zgasło w zasadzie od razu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.