Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Ostatnio wymieniłem zawieszenie z tyłu auta z powodu stuków, puków, wyrobionej tulei dyfra i pływających. Jak miałem auto rozebrane to stwierdziłem, że wymienię wszystko i będzie na jakiś czas spokój. Aby zobrazować co znaczy wszystko, poniżej zdjęcie.

 

Przed:

11083798_1019458801416619_3579476797572314828_o.jpg

 

Po:

10683532_1019458758083290_9040407401968631077_o.jpg

 

Dyfer luzów nie ma w ogóle, półosie też. Krzyżak na wale igła, łącznik i łożysko wału wymieniłem. Podłoga sprawdzona i jest cała.

Złożyłem wszystko do kupy i.. nadal stuka!

 

Zwłaszcza przy wolnych manewrach jak np. parkowanie. Podczas bujania autem na postoju również słychać rytmiczne stukanie w momencie gdy auto jest wychylone. Ręce mi już opadają, może ma ktoś pomysł co by to mogło być?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pukać potrafią wybite górne tylne mocowania amortyzatora.
Opublikowano

Mały update:

 

 

Taki efekt po powrocie z pracy. Okazało się, że koło luźno lata. Jak auto postało 2-3h trzeba było je mocno rozbujać by znów złapało luz.

Nakrętka na półosi jest zakręcona fest i zaklepana. Nie wiem czy dobrze rozumuje i czy to możliwe ale obstawiam, że to coś z łożyskiem, może seger puścił?

Opublikowano

Witam, problem rozwiązany! Stukał tak drążek reakcyjny (dolny wahacz) prawy. Jak byłem na geometrii nie dokręcili mi kontry od strony dyfra przez co miał +/- 2 mm luzu i to tak stukało.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.