Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prowadzenie e92 jest mega mialem kilka m3 e36 i e46 i dla mnie e92 na porządnym zawieszeniu wymiata nawet starszy model emki.

Uwielbialem ten samochód w zakrętach tylko z tego względu myślę o powrocie do e9x.

Ale jak przypomnę sobie trzeszczenie między deską a tunelem, czasem przy słupkach bocznych przy desce zależnie od pogody i do tego szyby szumiące to mi się odechciewa. Mialem do czynienia z kilkoma e92 i we wszystkich coś tam trzeszczalo zależnie od pogody a szum z szyb był normą auta salonowe PL 100% bezwypadki itd.

W moim egzemplarzu walczyłem z szybami regulacja pomogła na chwile nie szumiały przy 160 tylko od 180. Ktos mi powiedzial prowadnice się wyrabiają od zamykania i szyba lata no faktycznie tak bylo wiec kupilem nowe wyregulowalem i do 200 bylo cicho ale po roku i 30tys km prowadnice znowu byly wyrobione i szum pojawial sie od 160-180km\h dlatego ciekawi mnie ten temat w 4xx bo w e63 sobie z tym poradzili wzorowo.

 

Serią 2 nie jeździłem tak samo jak poprzednie 1er coupe nie podoba mi się ten samochód przepraszam właścicieli ale dla mnie jest damski i ma dziwną linię nadwozia pewnie kwestia gustu z tych aut tylko 1M było dla mnie męskie i ciekawe.

 

Właśnie.to jest ten ból,że e39 było zrobione jak czołg rewelacyjne materiały cisza w środku nawet przy 200km\h i gdzie tu postęp im nowsze tym gorsza tandeta z modelu na model jest gorzej mimo,że 300-400-500tyś za auto to kupa kasy zaraz wyjdzie,że trzeba będzie kupować bentleya żeby mieć odpowiednią jakość.

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak czytam o tym ze komus kojarzy sie segment premium z elektryczna klapa albo swiatelkami LED :mrgreen: . Albo ze mozna BMW porownac do Mondeo czy Octawii :D :shock: . I ze nowy Passat jest interesujacy :duh: . To spojrzenie calkowicie od dupy strony. Problemem BMW jako marki premium jest rezygancja z wolnossacych benzyn. Audi ma 4.2 V8, Merc zostawil 6.3 i 3.5, Lexus wlasnie wypuscil 5,0l wolnossaka 530 Nm w modelu GSF. A co ma do zaoferowanie BMW w benzynach bez turbo? Jeden osiem :mad2: ? Dlatego wlasnie z zalem przesiadam sie do Audi, benzyny z dwoma gwizdkami to nie dla mnie, mechanicy nie pozostawiaja na nich suchej nitki.
Opublikowano

Ubogi wybór to dowolny silnik od 105KM do 600KM? :D

Silniki bez turbo znikają u wszystkich, zostaną raczej tylko w autach typu porsche czy ferrari.

Opublikowano (edytowane)
Ubogi wybór to dowolny silnik od 105KM do 600KM? :D

Silniki bez turbo znikają u wszystkich, zostaną raczej tylko w autach typu porsche czy ferrari.

 

Zostaja w Mercedesie, Audi, Lexusie, Prosche, Jaguarze, Ferrari, Astonie i kilku innych. Dlaczego nie w BMW?

Edytowane przez 2 fast 2 furious
Opublikowano
Nie pisze o trojkach tylko ogolnie jest to jedyny silnik benzynowy bez turbow bmw w tej chwili. Troche ubogi wybor jak na klase premium.

A gdzie on jest stosowany, bo chyba coś przeoczyłem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nawet w ferrari są silniki z turbo, niestety przepisy powoli zabijają silniki wolnossące i nic z tym nie zrobimy

Bzdura. Żadne przepisy nie wymagają turbo. Auta z dalekiego wschodu, Korea, japonka praktycznie nie maja turbo w benzynie i nie maja żadnych problemów z przepisami. Nie ma co powtarzać brednie za dziennikarzami. Nawet sportowe auta typu toyota gt 86 nie ma turbo.

Mazda bardzo się chwali swoimi wolnossakami spełniającym najnowsze normy z wyprzedzeniem. Btw silnik mazdy 2,0 120/160KM ma bardzo podobna charakterystykę jak bmw N43

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie pisze o trojkach tylko ogolnie jest to jedyny silnik benzynowy bez turbow bmw w tej chwili. Troche ubogi wybor jak na klase premium.

A gdzie on jest stosowany, bo chyba coś przeoczyłem.

 

w X1 sDrive18i

Opublikowano
Nie ma przepisu na turbo tylko na niska emisje dwutlenku wegla przez wielkoseryjnych producentów. A jak obnizyc emisje? Niska pojemnosc i turbo. Logiczne.
Opublikowano
Nie pisze o trojkach tylko ogolnie jest to jedyny silnik benzynowy bez turbow bmw w tej chwili. Troche ubogi wybor jak na klase premium.

A gdzie on jest stosowany, bo chyba coś przeoczyłem.

 

w X1 sDrive18i

To nie jest 1,8 tylko 2,0 i za chwile go nie będzie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie ma przepisu na turbo tylko na niska emisje dwutlenku wegla przez wielkoseryjnych producentów. A jak obnizyc emisje? Niska pojemnosc i turbo. Logiczne.

Jakoś nielogiczne skoro inni producenci maja na to inne sposoby. Jak pisałem Mazda nie stosuje turbo i normy spełnia. Z zapasem. Co więcej oferując silnik 2,0 120 KM idzie kompletnie wbrew takiemu podejściu. Bo ford ma 125KM z 1,0

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie ma przepisu na turbo tylko na niska emisje dwutlenku wegla przez wielkoseryjnych producentów. A jak obnizyc emisje? Niska pojemnosc i turbo. Logiczne.

Jakoś nielogiczne skoro inni producenci maja na to inne sposoby. Jak pisałem Mazda nie stosuje turbo i normy spełnia. Z zapasem. Co więcej oferując silnik 2,0 120 KM idzie kompletnie wbrew takiemu podejściu. Bo ford ma 125KM z 1,0

 

no dobra, ale co z tego? BMW powinno robić dalej wolnossące silniki "bo tak"? silnik turbodoładowany ma lepszą sprawność i daje lepsze odczucia z jazdy. żeby zapewnić porównywalne odczucia z przyspieszania to zamiast N20 musiałoby być oferowane V8.

Opublikowano (edytowane)

Przecież pisałem, że ja wole turbo. Przynajmniej w codziennej jeździe.

Zobacz na tego x1 2,0 NA kontra 2,0 turbo. Przepaść w osiągach a do tego niższe spalanie przy turbo. A to jest najsłabsze model z turbina.

Silniki z turbo maja ogromna zaletę a postaci bardzo dobrego stosunku moc/masa. Dzisiaj 2,0 daje po chipie ponad 300KM a w innych markach nawet w serii tyle. Takie osiągi kiedyś zapewniały dopiero bardzo ciężkie silniki v12

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie pisze o trojkach tylko ogolnie jest to jedyny silnik benzynowy bez turbow bmw w tej chwili. Troche ubogi wybor jak na klase premium.

A gdzie on jest stosowany, bo chyba coś przeoczyłem.

BMW X1 sDrive18i

http://www.automobile-catalog.com/car/2014/2036420/bmw_x1_sdrive18i.html

Jak byk stoi w tym linku, że to nie żadne jeden osiem tylko dwa zero.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie ma przepisu na turbo tylko na niska emisje dwutlenku wegla przez wielkoseryjnych producentów. A jak obnizyc emisje? Niska pojemnosc i turbo. Logiczne.

Jakoś nielogiczne skoro inni producenci maja na to inne sposoby. Jak pisałem Mazda nie stosuje turbo i normy spełnia. Z zapasem. Co więcej oferując silnik 2,0 120 KM idzie kompletnie wbrew takiemu podejściu. Bo ford ma 125KM z 1,0

 

no dobra, ale co z tego? BMW powinno robić dalej wolnossące silniki "bo tak"? silnik turbodoładowany ma lepszą sprawność i daje lepsze odczucia z jazdy. żeby zapewnić porównywalne odczucia z przyspieszania to zamiast N20 musiałoby być oferowane V8.

 

Bo lepiej brzmia? Bo sa mniej zawodne? Bo jest grupa fanow marki ktore mniej ceni mniejsze spalanie i lepsze osiagi a bardziej dzwiek, niezawodnosc i klasyczne artybuty wolossakow np.: ze nie musisz czekac az turbina sie laskawie nasmaruje tylko mozesz depnac z miejsca i zgasic od razu? I wiele innych cech.

Opublikowano
Użytkuje silniki turbo od 10 lat, zrobiłem jakieś pol miliona km w tym byly także t. Benzyny. O zgrozo nie tylko nie czekam na wyłączenie silnika, ale jeszcze w dwóch autach miałem auto start stop który je wyłącza na każdych światłach. O dziwo żadnych usterek. Poczytaj o niezawodności jednostek benzynowych bmw bez turbo. Obawiam się że jesteś nieświadomy tego jakie maja one problemy. Można powiedzieć że tylko nieliczne silniki z ostatnich 10 lat są względnie bezproblemowe.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie ma przepisu na turbo tylko na niska emisje dwutlenku wegla przez wielkoseryjnych producentów. A jak obnizyc emisje? Niska pojemnosc i turbo. Logiczne.

Tu się nie zgodzę że niska pojemność pomaga obniżyć emisję. Na ten moment sprawność silników podnosi się przez zastosowanie turbo ale nie przez zmniejszanie pojemności, paliwo spala się w odpowiednich proporcjach paliwa i powietrza.

przykład mazda ma duże pojemności silników 2.2 i emituje tyle samo CO2 co silniki konkurencji o niższej pojemności bardziej wysilone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.