Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Posiadam jak w temacie BMW e46 silnik 3.0d (m57 184KM). Auto kupiłem pomodzone. Wymienione zostały końcówki wtryskiwaczy, wymieniony środek turbiny (w fabrycznej obudowie), jedno i drugie z modelu e60 (nie potrafię wskazać z jakiego modelu) dodatkowo wzmocniony dwumas, oraz założony IC o większej wydajności. Auto na hamowni (na feldze 17 wypluło 280KM / 560 Nm).

Od niedawna pojawił się problem ze sprzęgłem. Bolączka pojawiła się po założeniu felg 19 i opon 235. Przy mocniejszym wciśnięciu gazu zaczęło ślizgać się sprzęgło :/ zaczyna się w zakresie od 2000 obrotów i dzieje się tak do 3000. Po ślizgach zmieniłem koło na wersję zimową R17/205. Ale problem nie minął. Zakupiłem nowe kompletne sprzęgło (LUK -Sachs nie występuję tzn. są nr Sachsa ale podwykonawcą jest LUK) z e60, z którego założyłem docisk i łożysko. Tarcza musiała zostać z modelu m57 ponieważ na wieloklinie ma 10 zębów, więc nie podejdzie to z nowego kompletu. Tarczę oddałem do regeneracji, w jakiejś firmie krzak z okolicy (okładzina trochę mi podpadała, rowki pomiędzy płytkami płytsze, a kolor tarczy nieco czerwonawa). Po założeniu ślizga dalej, co prawda nie tak mocno jak wcześniej, ale jednak. Najbardziej odczuwalne jest to na 4 i 5 biegu. jedziemy przy obrotach 1500, gaz do oporu, jedzie elegancko i przy 2000 strzał i ślizgnie się.

I tu mam prośbę do wszystkich, którzy mogliby pomóc w temacie. Jaką tarcze założyć, albo ewentualnie co innego może być przyczyną ślizgów. I co robić, słaba tarcza? jak tak to lepsza oryginał czy kevlarowa z luka?

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję

Tomek

Opublikowano
Przy tej mocy ty zakładasz tarczę regenerowaną ? zaraz będziesz szukał docisku a może już dostał w p...e i czeka cie wymiana na nowy dobrej jakości zestaw
Opublikowano
docisk założyłem nówkę sztukę mocniejszy z e60 218 km ze zregenerowaną tarczą przejechał może 50 km więc lepiej nawet mnie nie strasz, że mógłby sie pożegnać
  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.