Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wczoraj po załaczeniu klimy usłyszałem wycie swist myślałem że klima ale nie nałożyłem klucz na napinaczkę luzując ją świst ucichł czyli klima odpada zciągam pasek nawijam sznurek na koło pasowe alternatora i i gwizda włączyłem zapłon żeby go obciążyć taka sama próba i jeszcze głośniej mam takie pytania czy mam szukać drógiego alternatora czy da się mój naprawić tanim kosztem albo z jakiego innego modelu podejdzie do M47T2 dużo jest z N47 ale czy podejdzie? U mnie jest numer 7797521

Załanczam filmiki

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam, czy u ciebie świst ten robi się głośniejszy wraz z obrotami? bo jeżeli tak to mam ten sam problem, który jest dośc denerwujący. Ja dopiero będę próbował się tym zając w wolne majowe, także fajnie byłoby jakby ktoś podpowiedział kto miał ten problem czy to kwestia łożyska czy jakiejś innej części w którą można byłoby się zaopatrzyc.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Ja odpuściłem używkę, gdyż też nie wiadomo co się trafi. Za regenerację zapłaciłem 150 zł, wymienili łożyska i szczotki. Komutator był jeszcze w porządku, jedynie go przetoczyli. Próbowałem sam to zrobic ale nie dałem rady ze ściągnięciem łożyska. Najlepsze jest to, że łożyska były made in poland :)
Opublikowano
Ja kiedyś oddawałem z A4 B6 alternator zapłaciłem 350 zł i nie byłem zadowolony włożyli tanie zamienniki i po trzech dniach zaświeciła się kontrolka niby regulator wadliwy był firmy Topran po pół roku rozsypały się łożyska.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.