Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem ze swoim e90 na dniach obróciła mi się panewka korbowodowa na 1 cylindrze.

Zrobiłem na niej 10km wiec wał jest lekko porysowany.

Według mechanika nie opłaca się szlifować wału bo jest to rozwiązanie na krótką metę gdyż i tak stanie się to następny raz z nowymi panewkami.

Mechanik twierdzi ze przy takiej mocy i przy takim momecie obrotowym nie robi się szlifów tylko kupuje się kolejny silnik.

kod silnika to 2.0D 163km m47 204d4.

Chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt szlifu czy w ogóle jest to opłacalne i czy auto nie wróci z powrotem do mechanika z ta samą przypadłością

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj Kolego na forum było to już z 20 razy. Wszyscy raczej wymieniają na nowy silnik.
Opublikowano
Kupuj nastepny silnik, wymianka i po sprawie.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.