Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam chciałbym się dowiedzieć jakie zadanie pełni ten zbiorniczek, jak rozpoznać że coś z nim nie tak a druga sprawa to czy ma znaczenie który zbiorniczek bo ja mam ten z 1 obrazka a kolega mi coś mówił że powinien być taki jak na tym 2 obrazku.

 

Co o tym myślicie ?

 

Element nr 6 :

 

http://i.imgur.com/UibH6nG.png

 

Element nr 9 :

 

http://i.imgur.com/K9I44h5.png

Edytowane przez gibek2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmień kolegę. U ciebie układ z obrazka 2 w ogóle nie występuje.
Opublikowano

Aha ok dzięki :) rozwinę trochę temat żeby nie zakładać nowego.

 

Zmieniłem zawór sterowania turbo i jest dużo większa moc super ale problem jaki czasem się pojawia to czasem na 2 biegu nie ciągnie tak fajnie jak np na 3 druga sprawa to taka że powiedzmy 2 tys pedał w podłoge na 3 biegu idzie fajne do 2,5 tak jak by na moment stanał i za chwile znów idzie.

zauważyłem że chwili tego przestoju ekonomizer spada na 16 l nie dzieje się tak zawsze oczywiście.

 

na 4 biegu ekonozmier dochodzi do 20l przepływka z tego co zauważyłem ma nowe numery czyli była wymieniana.

 

Co może być tego przyczyną ? na luzie obroty u mnie rosnął trochę wolniej niż np u kolegi też ma e46 320d 136 km czy może to być wina katalizatora ? zero dymienia.

Opublikowano

Podpinam się pod temat. Tyle, że ja mam M47N 150km

 

Na dwójce nie idzie tak jak na trójce czwórce.

 

Na dwójce turbo wolniej wstaje i ma strzał mocy dopiero przy 2200 a na trójce i czwórce ciągnie równo i dobrze od 1700-1800.

 

Co to może być? Zaworek turbo wymieniany, EGR ograniczony w DISie

Opublikowano

no mam podobnie jak kolega eitha. Próbowałeś zaślepić całkowicie EGR i sprawdzić rezultat ?

 

Wracając do mojego tematu to chciał bym przeprosić bo trochę namieszałem ponieważ powiedziałem na odwrót mam u siebie zbiorniczek z 2 obrazka ( czyli chyba mój kolega dobrze mówił )

 

Poniżej zdjęcie, co o tym myślicie warto wymienić czy to może pomóc ?

 

http://i.imgur.com/QMpPJYu.jpg

 

http://i.imgur.com/Lw83rVf.jpg

Opublikowano

pomoże ktoś ?

 

napiszę jeszcze kolejne moje spostrzeżenia :

 

wymieniłem elektrozawór i jest duża poprawa ale jest takie coś że pojeżdżę trochę i nie ma mocy tak jak by powietrze uchodziło, odstawiam samochód wracam za 1h i znów ma wigor, pojeżdżę moment i znów traci moc ( wolno wkręca na obroty ) czy może mieć to związek z tym zbiorniczkiem ?

 

Najbardziej jest to odczuwalne przy ostrej jeździe bo podczas spokojnej jazdy np 15km obroty cały czas 2000-2300 wtedy cały czas czuć ten moment obrotowy i wigor.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.