Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, mam problem z e46 318i 118 km, mianowicie auto na ciepłym silniku szarpie przy obr od 3,5 w górę i traci trochę mocy, na zimnym chodzi dobrze, o podłączeniu do kompa diagnosta stwierdził ze sonda jest do wymiany, no ale na zimnym tez chyba by szarpało? czy moze byc jednak cos innego jest do wymiany np. swiece?
Opublikowano

Jak komp wskazuje na sondę to oczywiście ją wymień w takiej sytuacji na zimnym może nie szarpać dopiero po rozgrzaniu dostaje wariacji oczywiście mowa o pierwszej sądzie a czy spalanie masz w normie czy wzrosło ? jest jeszcze opcja przepływomierza ,przyczynia się też do takiego zachowania.Świece jak dawno nie były wymieniane to możesz to zrobić zawsze to będzie na + . :wink:

Ps. o LPG nie wspomniałeś mówimy tylko o PB

Opublikowano

auto kupione parę dni temu, spalanie myślę ze jest duże, ponieważ zalałem za 50 zł na BP i zrobiłem na tym 80 km , auto puki co jest bez instalacji LPG, chociaż to kwestia czasu :) świec tez nie wymieniałem, jeżeli chodzi o lambde to kupić ori czy zamiennik auto 17 marca bd zagazowane

 

 

 

a moze byc tak z auto łapie lewe powietrze dlatego szarpie, bo check mi nie swieci na desce tylko w urzadzeniu diagnostycznym stwierdzono roblem z lambda, albo np. przeplywka uszkodzona

Opublikowano
Więc sprawdz czy łapie lewe powietrze ja robię to na odpalonym silniku samostartem można też użyć plaka ja osobiście wolę samostart tylko ostrożnie co do spalania nie sprawdzisz lejąc za 50 zł tylko pod korek dystans 200-300 km i znowu pod korek następnie świece jeżeli masz zamiar założyć lpg to i tak należy założyć świece nowe pomyśl też o przewodach sprawdz je w nocy czy nie ma dyskoteki . Po założeniu instalacji podczas ustawiania wszystkiego ,jeżeli sonda jest padnięta i tak będzie cię czekać wymiana ponieważ wszystko będzie się rozbiegać sonda jak by co tylko oryginał . Sprawdz przepływkę najlepiej odepnij i zobacz czy silnik inaczej pracuje możesz tak nawet się przejechać będziesz coś wiedział jeżeli nic nie ustalisz będziemy dumać dalej powodzenia :wink:
Opublikowano (edytowane)
Wyciągiem gniazdo od przeplywki, obroty zaczęły falowac wiec przeplywka dobra swiec i kabli nie mam jak sprawdzić, moze jak dam go gazownikowi to to ogarnie... A teraz auto po podłączeniu dziala normalnie, nic nie szarpie itp:-) dziwne Edytowane przez Jendras93
Opublikowano
Na zapalonym silniku pryskasz w okolicach narażonych na nie szczelność i jak silnik zaczyna dziwnie się zachowywać oznacza że zasysa lewe powietrze :wink: zalecana mega ostrożność :!: Ale jak po odpięciu przepływki i ponownym podpięciu było ok to bardziej bym się skupił właśnie na niej może podmień od znajomego na próbę.
Opublikowano
Jeszcze zauważyłem ze jak jadę na 2 i wysprzegle lub dam na luz i dalej jade to ekonomizer zatrzymuje sie na 10l a jak sie zatrzymam to opadnie do 2l podniesie do 9 i spadnie do 0 Tak to ma byc i tak sie dzieje tylko na 2 na innych biegach jest normalnie, wysprzegle i ekonimizer pokazuje 0
Opublikowano

dzisiaj podlaczylem go pod kompa i wyszly mi takie bledy w silniku:

125 Sonda lambda Przed Kat

120 przepływka HFM

121 Czujnik temperatury powietrza wlotowego

171 Zasilanie Paliwa / kontrola mieszanki

141 Elektromagnes pompy szczelności Zbiornika - Przełącznik Reed Stuck Zamknięty lub czujnik poziomu paliwa (MS43)

 

przeplywke odlaczalem przedwczoraj, na wylaczonym zaplonie,

wykasowalem bledy zrobilem runde w okol osiedla, podpinam pod lapka i tylko 125 byl blad

 

wlaczylem test sondy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/79d8210c3442774f.html

i na sonda before KAT jak dalem mu gaz do dechy to pokazywala napiecie 0.01

 

czyli chyba sonda walnieta?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.