Skocz do zawartości

E91 330 XD -Pompa paliwa ??


marcine39540

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Opiszę objawy:

- kiedy w baku zostaje ok 10-15 litrow paliwa , samochód przy mocniejszym wciśnięciu gazu przechodzi w tryb awaryjny. W miarę gdy ropy ubywa objaw nasila się i juz nie muszę wciskać mocniej gazu.

 

- na kompie wychodzą błędy nr 4560 i 4570 - monitorowanie ciśnienia szyny , odchyłka zasilania , nieciągły.

 

Wymieniłem filtr paliwa ale problem wraca.

 

Z innych objawów może trochę dłużej kręci przy odpalaniu.

 

Koledzy może to być pompa paliwa w baku , czy coś innego ,

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wymieniłeś filtr, to mam nadzieję że dobrej firmy, bo niektóre tanie, to strata kasy - ale ogólnie problem z filtrem można wstępnie wykluczyć.

Wydajność pompki elektrycznej w baku można sprawdzić INPĄ, i od tego należy zacząć.

Sprawdź też ciśnienie na szynie: wymagane i to prawdziwe (również w czasie jazdy).

Następnym problemem może być regulator ciśnienia na pompie CR: nr 2

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/13_0958-pompa-wysokiego-cisnienia/vKT00963

Najlepiej podmienić regulator na inny i sprawdzić zmianę.

Można jeszcze sprawdzić zawór regulacji na szynie CR oraz sam czujnik ciśnienia CR - najlepiej wszystko podmienić do testów, bo kupowanie w ciemno jest zbyt kosztowne.

Skoro problem pojawia się przy niskim poziomie paliwa, to trzeba najlepiej zacząć od dokładnego sprawdzenia pompy elektrycznej w baku.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wymiana pompy w baku nie rozwiązała problemu trybu awaryjnego. pojawia się nawet przy większej ilości paliwa w baku.Zauważyłem , ze problem pojawia się na rozgrzanym silniku.

 

Zabieram się za podmianę części jak kolega napisł:

 

- regulator cisnienia na pompie CR

- czujnik ciśnienia na szynie i regulator ciśnienia na szynie,

 

Posiadam wszystkie te czesci i teraz pytanie co wymienić jako pierwsze ( czy wszystko razem) :?: , z tego co widzę dojście kiepskie

 

jakieś propozycje .

 

Znacie może w Bydgoszczy kto by ogarnął temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
mialem podobny problem w moim przypadku zawsze wyskakiwal blad na cieplym silniku i musialem dobrze cisnac zeby blad sie pojawil,kiedy wyskakiwal auto jechalo do 2tys obr normalnie pozniej bylo jak by zblokowane wymienilem czujnik na listwie wtryskowej i czujnik pompy wysokiego cisnienia i wszystko bylo dobrze:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Tak więc jestem po wymianie trzech powyższych czujników : 2 na szynie i 1 na pompie cr ....niestety podczas wyprzedzania ponownie tryb awaryjny. wszystkie czujniki podmienione na używki . Przy okazji zajechałem do ziomka ktory wymieniał filtr paliwa i mówi ,ze założył filtrona a prosiłem o manna :mad2:

 

Myslicie, że to może być przyczyną .. ew co jeszcze

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr wymieniony na mann, niestety bład powraca.

 

Po podlączeniu do kompa bład 4560.

 

 

podczas przyspieszania cisnienie na listwie rośnie do 1400 i następnie silnik wchodzi w tryb awaryjny , po skasowaniu błedu to samo rura i tryb awaryjny

 

 

Planuję zmienić kolejny raz pompę w baku .

 

Koledzy jakie macie nr pomp paliwa w baku bo ja juz zwariowałem , bmwstore podaje kompletnie inne nr niz posiadam!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Filtr wymieniony na mann, niestety bład powraca.

 

Po podlączeniu do kompa bład 4560.

 

 

podczas przyspieszania cisnienie na listwie rośnie do 1400 i następnie silnik wchodzi w tryb awaryjny , po skasowaniu błedu to samo rura i tryb awaryjny

 

 

Planuję zmienić kolejny raz pompę w baku .

 

Koledzy jakie macie nr pomp paliwa w baku bo ja juz zwariowałem , bmwstore podaje kompletnie inne nr niz posiadam!!!!

Kolego, dobrze wiesz że borykałem się z problemem w swoim aucie postaram Ci się pomóc a więc pompa w zbiorniku paliwa jest o zmiennej wydajności i jeżeli pompa w momencie ostrego przyspieszenia nie daje odpowiedniego ciśnienia to możesz mieć problemy które u Ciebie występują alejeśli wymieniałeś pompę w zbiorniku to mam dla Ciebie jedno rozwiązanie, po prostu wymontuj pompę wysokiego ciśnienia i zawieź do sprawdzenia wydatku pompy na maszynie probierczej bo uwierz mi ja miałem podobne objawy i okazało się że pompa to szmelc w twoim wypadku pompa jeszcze do jakiegoś ciśnienia daje radę ale przy wyższym ciśnieniu już nie i dlatego wpada w tryb awaryjny, demontaż to prościzna i jak chcesz to dzwoń to Ci wszystko wyjaśnie i pogadamy o twoium problemie :) :wink:

Mój numer 601221400. Pozdrawiam Mariusz.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.