Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Opiszę objawy:

- kiedy w baku zostaje ok 10-15 litrow paliwa , samochód przy mocniejszym wciśnięciu gazu przechodzi w tryb awaryjny. W miarę gdy ropy ubywa objaw nasila się i juz nie muszę wciskać mocniej gazu.

 

- na kompie wychodzą błędy nr 4560 i 4570 - monitorowanie ciśnienia szyny , odchyłka zasilania , nieciągły.

 

Wymieniłem filtr paliwa ale problem wraca.

 

Z innych objawów może trochę dłużej kręci przy odpalaniu.

 

Koledzy może to być pompa paliwa w baku , czy coś innego ,

 

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli wymieniłeś filtr, to mam nadzieję że dobrej firmy, bo niektóre tanie, to strata kasy - ale ogólnie problem z filtrem można wstępnie wykluczyć.

Wydajność pompki elektrycznej w baku można sprawdzić INPĄ, i od tego należy zacząć.

Sprawdź też ciśnienie na szynie: wymagane i to prawdziwe (również w czasie jazdy).

Następnym problemem może być regulator ciśnienia na pompie CR: nr 2

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/13_0958-pompa-wysokiego-cisnienia/vKT00963

Najlepiej podmienić regulator na inny i sprawdzić zmianę.

Można jeszcze sprawdzić zawór regulacji na szynie CR oraz sam czujnik ciśnienia CR - najlepiej wszystko podmienić do testów, bo kupowanie w ciemno jest zbyt kosztowne.

Skoro problem pojawia się przy niskim poziomie paliwa, to trzeba najlepiej zacząć od dokładnego sprawdzenia pompy elektrycznej w baku.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wymiana pompy w baku nie rozwiązała problemu trybu awaryjnego. pojawia się nawet przy większej ilości paliwa w baku.Zauważyłem , ze problem pojawia się na rozgrzanym silniku.

 

Zabieram się za podmianę części jak kolega napisł:

 

- regulator cisnienia na pompie CR

- czujnik ciśnienia na szynie i regulator ciśnienia na szynie,

 

Posiadam wszystkie te czesci i teraz pytanie co wymienić jako pierwsze ( czy wszystko razem) :?: , z tego co widzę dojście kiepskie

 

jakieś propozycje .

 

Znacie może w Bydgoszczy kto by ogarnął temat.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
mialem podobny problem w moim przypadku zawsze wyskakiwal blad na cieplym silniku i musialem dobrze cisnac zeby blad sie pojawil,kiedy wyskakiwal auto jechalo do 2tys obr normalnie pozniej bylo jak by zblokowane wymienilem czujnik na listwie wtryskowej i czujnik pompy wysokiego cisnienia i wszystko bylo dobrze:)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Tak więc jestem po wymianie trzech powyższych czujników : 2 na szynie i 1 na pompie cr ....niestety podczas wyprzedzania ponownie tryb awaryjny. wszystkie czujniki podmienione na używki . Przy okazji zajechałem do ziomka ktory wymieniał filtr paliwa i mówi ,ze założył filtrona a prosiłem o manna :mad2:

 

Myslicie, że to może być przyczyną .. ew co jeszcze

 

Pozdro

Opublikowano

Filtr wymieniony na mann, niestety bład powraca.

 

Po podlączeniu do kompa bład 4560.

 

 

podczas przyspieszania cisnienie na listwie rośnie do 1400 i następnie silnik wchodzi w tryb awaryjny , po skasowaniu błedu to samo rura i tryb awaryjny

 

 

Planuję zmienić kolejny raz pompę w baku .

 

Koledzy jakie macie nr pomp paliwa w baku bo ja juz zwariowałem , bmwstore podaje kompletnie inne nr niz posiadam!!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Filtr wymieniony na mann, niestety bład powraca.

 

Po podlączeniu do kompa bład 4560.

 

 

podczas przyspieszania cisnienie na listwie rośnie do 1400 i następnie silnik wchodzi w tryb awaryjny , po skasowaniu błedu to samo rura i tryb awaryjny

 

 

Planuję zmienić kolejny raz pompę w baku .

 

Koledzy jakie macie nr pomp paliwa w baku bo ja juz zwariowałem , bmwstore podaje kompletnie inne nr niz posiadam!!!!

Kolego, dobrze wiesz że borykałem się z problemem w swoim aucie postaram Ci się pomóc a więc pompa w zbiorniku paliwa jest o zmiennej wydajności i jeżeli pompa w momencie ostrego przyspieszenia nie daje odpowiedniego ciśnienia to możesz mieć problemy które u Ciebie występują alejeśli wymieniałeś pompę w zbiorniku to mam dla Ciebie jedno rozwiązanie, po prostu wymontuj pompę wysokiego ciśnienia i zawieź do sprawdzenia wydatku pompy na maszynie probierczej bo uwierz mi ja miałem podobne objawy i okazało się że pompa to szmelc w twoim wypadku pompa jeszcze do jakiegoś ciśnienia daje radę ale przy wyższym ciśnieniu już nie i dlatego wpada w tryb awaryjny, demontaż to prościzna i jak chcesz to dzwoń to Ci wszystko wyjaśnie i pogadamy o twoium problemie :) :wink:

Mój numer 601221400. Pozdrawiam Mariusz.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 7 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.