Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)
Tak dokładnie można tyle wyciągnąć z tego :)

My robimy to na bezpieczne 290KM/600Nm.

 

Sprawdzałem projekty wielu tunerów i rozbieżności są bardzo duże.

Najsłabszy program jaki widziałem to 245KM 500NM, najmocniejszy 305KM 658NM.

Niestety wielkiego wyboru w okolicy nie mam a wolałbym dłubnąć auto na miejscu ze względu na późniejsze mody i ewentualne korekty czy powrót do serii.

A jak za dwa miesiące wpadnę na pomysł że chce inne auto to będzie kłopot.

W mojej okolicy ta firma wydaje się być najbardziej wiarygodna http://rs-motorsport.pl/projekty natomiast przyrosty jakie proponują są raczej asekuracyjne

250-280KM, 520-560NM.

Z drugiej zaś strony nie wiem czy goście znają się na rzeczy bo w internecie cisza, a finalnie nie chcę żałować że nie pojechałem tam gdzie trzeba.

 

Tutaj 305KM, nie wiem ile niutków ale auto daje radę.

 

 

Edytowane przez vee
Opublikowano
Czasem lepiej jest zrobić te 200 kilometrów by nie było żadnych korekt i reklamacji :D

 

A mógłbyś rzucić fachowym okiem na ich projekty.

Koleś który tam stroi ma prywatne 530d E61 231KM zrobione na 415KM i 792NM.

Będzie wiedza dla potomnych na podkarpaciu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Czasem lepiej jest zrobić te 200 kilometrów by nie było żadnych korekt i reklamacji :D

 

Masz słuszność ale ode mnie do Krakowa, Warszawy czy Łodzi jest w dwie strony od 400-750 kilometrów.

Powrót do serii kolejny wyjazd, nie chodzi nawet o kasę na wachę ale o czas.

Niech się okażę że auto niesprawne albo wyjdzie jakiś chochlik i jazda na marne.

Tamtą firmę mam pod nosem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.