Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od dłuższego czasu rozkminiam... ewentualny zakup bądź odbudowę lub swap. jakiejś 3 litrowej jednostki

Aktualnie posiadam 318i w wersji 2.0 m'ka, nawet dobre wyposażenie i jeszcze jest doposażona. Silnik pracuje cicho i równo, nie ma z nim żadnych problemów.

Więc sens robienia swapu w tym momencie nie ma sensu, bo silnik został uszczelniony, porobiony i tak dalej. Zresztą chciałbym zachować taką jednostkę w garażu.

Z drugiej strony jeśli przełożył bym 3.0 do tej co obecnie mam to zyskałbym fajny silnik z ciekawym wyposażeniem.

Wyczytałem gdzieś, że bardziej opłaca mi się swapować obecny silnik, który jest nowszy na 3.0.. niż na 2.8.

Więc.. Kupywać 3.0 (tylko coupe), swap z obecnego, kupić dwa szroty anglika i europejską wersje + przełożenie.

 

Obecne 150 koni, nie wystarcza mi. Ewentualnie zając się tym.. Może z nim coś jest nie tak? :|

Opublikowano (edytowane)

Podejrzewam kupno 330Ci z coupe angola + przeróbka na prawą stronę.

W polsce nie ma duzo 3.0... Podejrzewam, że swap nie będzie taki drogi jak zrobie go z N42B20, podobno wiele elementów pasuje (podobno, info zaczerpnięte z for)

Ale bardziej skłonny jestem do naprawy obecnej jednostki + zwiększenie jej mocy do 180 koni...

Mysle ze te 180/200 nie bedzie problemem.. :mrgreen:

Edytowane przez Wolf!
Opublikowano

No co wy ;)

Gdzieś tutaj na forum widziałem po zmianie dyfra i wrzucienie chipa auto leciało jak 2.2 ;)

Dlatego rozmyślałem jeszcze, aby wyciąć kata, ale wiadomo wszystko musiało by się UDAĆ. ;)

Opublikowano
to już lepiej swapować na 3.0i i tam się trochę pobawić bo tutaj to cudów nie będzie, a chipowanie wolnossaka to się w ogóle już mija z celem wg mnie bo więcej niż 10-15KM nie będzie przyrostu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja chciałbym zobaczyć te 180/200km z n42b20 i mocno kibicuję :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No co wy ;)

Gdzieś tutaj na forum widziałem po zmianie dyfra i wrzucienie chipa auto leciało jak 2.2 ;)

Dlatego rozmyślałem jeszcze, aby wyciąć kata, ale wiadomo wszystko musiało by się UDAĆ. ;)

 

Doklej jeszcze znaczek M na klapę, będzie +10 koni.

Opublikowano

Bogaty Może Wszystko

Jak włożysz kompresor to będziesz miał 328 lub 330 a kwota to 7-10k jak sam popracujesz wiec najtaniej jest swap anglika mozna kupic juz za 7k bez prawa rejestracji nie kombinuj bo takich postów było setki a tak konczy się gadaniu swap swap i jeszcze raz swap

Opublikowano
No co wy ;)

Gdzieś tutaj na forum widziałem po zmianie dyfra i wrzucienie chipa auto leciało jak 2.2 ;)

Dlatego rozmyślałem jeszcze, aby wyciąć kata, ale wiadomo wszystko musiało by się UDAĆ. ;)

 

Doklej jeszcze znaczek M na klapę, będzie +10 koni.

 

Bystry jesteś, ale są bystrzejsi. Już dodany :D Teraz tylko hamownia.

 

Jeszcze czas :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.