Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od miesiąca jestem szczęśliwym właścicielem BMW e 39 2.8i z 1999 r. Dzisiaj stojąc na skrzyżowaniu zauważyłem wydobywającą się parę spod klapy silnika. Zjechałem na pobocze i otworzyłem klape. Część komory silnika była zachlapana płynem chłodzącym. Przyczyną jest odpowietrznik układu chłodzenia. Płyn cieknie z niego po dodaniu gazu. Znjduje się on tuż za wentylatorem chłodnicy. Załączam zdjęcia. Jaka może być przyczyna i od czego zacząć sprawdzanie układu chłodzenia?

 

Pozdrawiam :)

 

Zdjęcia z miejsca wycieku :

http://files.tinypic.pl/i/00637/az5r2mtt4sxl_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00637/iqur0ewlr2e3_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00637/hoaayvbeyfvi_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00637/vrwohmx7e9pd_t.jpg

Opublikowano
Wielkie dzięki za pomoc. Mam nadzieję, że to jest ta przyczyna. Jeśli ktoś ma jakieś inne sugestie, chętnie skorzystam. Aha. Wkażnik temperatury w kabinie wskazuje normalną temperaturę. Płyn zachlapał pasek wieloklinowy więc chyba trzeba będzie go wymienić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.